НАЛАШТУВАННЯ ESPUTNIK

eSputnik — це багатоканальна платформа для автоматизації маркетингу. Вона пропонує інструменти для налаштування retention-маркетингу, який покликаний вирощувати та «прогрівати» ліди, вибудовувати довгострокові відносини із Клієнтами та партнерами, збільшувати повторні продажі.

За допомогою eSputnik можна створювати, відстежувати та аналізувати різні види маркетингових кампаній, зокрема, email розсилки та ланцюжки, попапи, SMS та Viber розсилки та web push сповіщення.

МИ — СЕРТИФІКОВАНІ ПАРТНЕРИ ESPUTNIK

  • eSputnik
    Experts
    з 2019 року

СТРАТЕГІЯ
EMAIL-МАРКЕТИНГУ

На жаль, лише частина матеріалів зараз перекладені.
1
Аналіз бази споживачів, визначення місць
для установки «пасток» та «розтяжок»
Ми визначаємо оптимальні місця для триггерів у рамках фреймворку LifeCycle від Jim Novo, автора The Drilling Down, підручника з маркетингу баз даних, RFM-аналізу та роботи з великими базами.
2
Аналіз доставляння та налаштування моніторингу
Використовуємо фреймворк з 7 кроків, який дозволяє потрапляти в inbox і тримає всі показники доставляння в «зеленій зоні». Валідуємо існуючу базу.
3
Аналіз збору лідів, налаштування механік та активного збору
Налаштовуємо правильний та проактивний збір контактів за допомогою активних попапів та інших механік збору лідів.
4
Пріоритизація роботи з воронкою замовлень:
0 → 1 або 1 → 2
Зазвичай є 2 основні воронки бізнесу: перетворити лід/реєстрацію на покупця і перетворити покупця на повторного покупця. Пропрацювавши ці 2 воронки, бізнес змінює свою юніт-економіку і бізнес-модель, збільшує LTV з користувача. Наприклад, для Sokol.ua ми збільшили повторний продаж на 42%.
5
  • "промо" або масові повідомлення
  • тригерні або за подією
  • welcome-серії або автореспондер
6
Складання контент-плану,
використання інфоприводів проєкту
Міксуємо торкання, що продають, навчають та залучають для того, щоб люди не відписувалися, переходили на наступний крок по воронці та купували.
7
Підготовка комунікацій «під ключ»,
написання та «перепакування» контенту
Використовуємо готові контент-матеріали бізнесу (відео, пости в соцмережах та блозі) і пишемо нові, якщо потрібно. Використовуємо персоналізацію.
8
Побудова працюючих регулярних механік:
збір відгуків, вимір Net Promoter Score
Налаштовуємо механіки, які працюють роками та вирішують завдання бізнесу, наприклад контроль якості обслуговування та проактивне управління репутацією.
9
Аналітика відгуку, утримання та продажів
Аналізуємо відгуки щодо комунікацій, довгострокові тренди поведінки бази та вплив на продаж.
1
Аналіз бази споживачів, визначення місць
для установки «пасток» та «розтяжок»
Ми визначаємо оптимальні місця для триггерів у рамках фреймворку LifeCycle від Jim Novo, автора The Drilling Down, підручника з маркетингу баз даних, RFM-аналізу та роботи з великими базами.
2
Аналіз доставляння та налаштування моніторингу
Використовуємо фреймворк з 7 кроків, який дозволяє потрапляти в inbox і тримає всі показники доставляння в «зеленій зоні». Валідуємо існуючу базу.
3
Аналіз збору лідів, налаштування механік та активного збору
Налаштовуємо правильний та проактивний збір контактів за допомогою активних попапів та інших механік збору лідів.
4
Пріоритизація роботи з воронкою замовлень:
0 → 1 або 1 → 2
Зазвичай є 2 основні воронки бізнесу: перетворити лід/реєстрацію на покупця і перетворити покупця на повторного покупця. Пропрацювавши ці 2 воронки, бізнес змінює свою юніт-економіку і бізнес-модель, збільшує LTV з користувача. Наприклад, для Sokol.ua ми збільшили повторний продаж на 42%.
5
  • "промо" або масові повідомлення
  • тригерні або за подією
  • welcome-серії або автореспондер
6
Складання контент-плану,
використання інфоприводів проєкту
Міксуємо торкання, що продають, навчають та залучають для того, щоб люди не відписувалися, переходили на наступний крок по воронці та купували.
7
Підготовка комунікацій «під ключ»,
написання та «перепакування» контенту
Використовуємо готові контент-матеріали бізнесу (відео, пости в соцмережах та блозі) і пишемо нові, якщо потрібно. Використовуємо персоналізацію.
8
Побудова працюючих регулярних механік:
збір відгуків, вимір Net Promoter Score
Налаштовуємо механіки, які працюють роками та вирішують завдання бізнесу, наприклад контроль якості обслуговування та проактивне управління репутацією.
9
Аналітика відгуку, утримання та продажів
Аналізуємо відгуки щодо комунікацій, довгострокові тренди поведінки бази та вплив на продаж.

КОМУ ПІДХОДИТЬ ТА НЕ ПІДХОДИТЬ EMAIL МАРКЕТИНГ?

Підходить
Не підходить
Проєктам із повторним продажем.
IT-продуктам з потребою в онбордингу, конвертації trial/demo користувачів в тих, що платять.
Усім, кому потрібно будувати довірчі та експертні відносини із споживачами, партнерами.
Тим, хто звик працювати спамом. Купити або вкрасти базу з тисячами чи мільйонами контактів, яку зібрав хтось інший.
Ми не працюємо зі спамом.

ЩО МИ НАЛАШТОВУЄМО В ESPUTNIK?

Управління аудиторіями й базами
  • Визначаємо, які поля контакту і в якому форматі передавати в eSputnik;
  • Готуємо ТЗ на синхронізацію списків контактів;
  • Проводимо сегментацію клієнтської бази на основі полів та активності на сайті;
  • Налаштовуємо попапи і статичні форми для збору контактів
Налаштування email-маркетингу
  • Готуємо майстер-шаблон для тригерних і регулярних листів: дизайн, верстка, умовні блоки;
  • Зберігаємо шаблони для повторного використання;
  • Ведемо промо-розсилки від написання тексту до відправки й аналітики.
Маркетинг автоматизація та персоналізація
  • Готуємо ТЗ на передачу подій для тригерів;
  • Налаштовуємо всі види тригерних ланцюжків:
    — транзакційні листи, для супроводження замовлення,
    — welcome-серії,
    — покинутий кошик та перегляд.
Аналітика email-розсилок
  • Стежимо за показниками Open Rate, Click Rate, Conversion Rate, продажами, ROI;
  • Проводимо перевірку доставляємості листів й технічних налаштувань SPF, DKIM, DMARC;
  • Аналізуємо вплив розсилок на воронку продаж:
    — зареєструвався → зробив першу покупку,
    — перша покупка → друга покупка.
Інтеграції з іншими системами
  • Інтегруємо модуль товарних рекомендацій для ecommerce;
  • Поєднуємо з іншими системами маркетингу, поп-апів через Zapier;
  • Налаштовуємо систему повідомлень App Inbox;
  • Готуємо ТЗ на інтеграції з CMS, CRM, ERP.

КЕЙСИ EMAIL-МАРКЕТИНГУ

ВІДГУКИ
В агенції допомогли з редизайном, копірайтингом, функціоналом та маркетинговими закликами у тригерних листах, вибором сервісу розсилки, автоматизацією email-маркетингу, поділом мовних версій тригерів. Подобається, як ви працюєте із завданнями – ніколи нічого не губиться. Читати повністю
Дмитро Малахов
Співзасновник Dobovo.com
В агенції нам допомогли налаштувати automation з email-маркетингу, зробили аудит. Automation спокійно пропрацював близько року. Потім ми самі його переналаштували. Ми задоволені результатом співпраці. Читати повністю
Андрій Буренок
Засновник та CEO TripMyDream
В агенції допомогли з редизайном, копірайтингом, функціоналом та маркетинговими закликами у тригерних листах, вибором сервісу розсилки, автоматизацією email-маркетингу, поділом мовних версій тригерів. Подобається, як ви працюєте із завданнями – ніколи нічого не губиться. Читати повністю
Дмитрий Малахов
Співзасновник Dobovo.com
В агенції нам допомогли налаштувати automation з email-маркетингу, зробили аудит. Automation спокійно пропрацював близько року. Потім ми самі його переналаштували. Ми задоволені результатом співпраці. Читати повністю
Андрій Буренок
засновник та CEO TripMyDream
Спочатку співпрацювали з Романом, а тепер із усією командою Roman.ua. Приємно здивувала маркетолог Оля Рибальченко. Уважна до деталей, відповідальна, із системним підходом та бажанням зробити трохи більше, ніж очікує Клієнт. А взагалі, системність — це «релігія» Роми. Читати повністю
Вадим Ошкало
Керівник Intimo
Роман уважно вивчив наш бізнес та визначив, які ланцюжки автоматичних листів потрібно впровадити, щоб покращити прохідність воронки та retention користувачів. Після застосування ланцюжка ми досягли збільшення повернення клієнтів на 18%. Читати повністю
Віктор Арабінський
Менеджер з продукту у Boosta
Спочатку співпрацювали з Романом, а тепер із усією командою Roman.ua. Приємно здивувала маркетолог Оля Рибальченко. Уважна до деталей, відповідальна, із системним підходом та бажанням зробити трохи більше, ніж очікує Клієнт. А взагалі, системність — це «релігія» Роми. Читати повністю
Вадим Ошкало
Керівник Intimo
Роман уважно вивчив наш бізнес та визначив, які ланцюжки автоматичних листів потрібно впровадити, щоб покращити прохідність воронки та retention користувачів. Після застосування ланцюжка ми досягли збільшення повернення клієнтів на 18%. Читати повністю
Віктор Арабінський
Менеджер з продукту у Boosta
СКІЛЬКИ ЦЕ
КОШТУЄ?
від 1200$ на місяць
Клієнт оплачує безпосередньо сервіс розсилки та роботу свого програміста для впровадження наших технічних завдань.

Мінімальний контракт – від 3 місяців.
Вартість не включає витрати на обслуговування розсилки

Сертифікати
й нагороди

Meta Business Partner. Таких всього ~16 в Україні

eSputnik Partner з 2019 р.

MailChimp Experts з 2010 р.

UpWork Top Rated

Clutch TOP-1000 компаній у світі за 2022 р.

TechBehemoths Awards 2022. Найкращі рекламні агенції України.

Клієнти

З 2008 року ми працювали з 263 Клієнтами і допомогли їм зробити інтернет-маркетинг ефективнішим і заробити більше.

Клієнти
ПРО НАС

Чому ми обрали Roman.ua?
Тому що в хорошому сенсі вони задроти.