4 Березня 2019 8 хв на прочитання

Тішить те, що ви завжди в тренді та шукаєте вирішення наших завдань за допомогою останніх технологій

Відгук Дмитра Малахова, засновника та операційного директора проєкту Dobovo про роботу агенції Roman.ua.

Текстова версія відео-відгуку

Мене звуть Дмитро Малахов і я Founder проєкту Dobovo та операційний директор цієї системи бронювання.

Довідка про компанію

Сервіс бронювання житла для подобової оренди
  • Рік заснування2010
  • Сфера Маркетплейс
  • Кількість співробітників50+

Розпочали співпрацю у галузі email-маркетингу. То був такий пробний проєкт. У нас не було кваліфікованих розробників і ми розуміли, що робити відділ маркетингу досить-таки затратно. Володя, технічний директор, знайшов ваш ресурс, ви йому сподобалися, і він вирішив спробувати. Досить швидко знайшли спільну мову і отримали хороший від вас фідбек.

Сподобалося те, що у вас все побудовано, скажімо так, правильно, і завдання, які ми ставимо, вони у вас можуть або бути в роботі, або вирішені, або ви ці завдання повертаєте, тобто кейс, при якому є завдання, яке десь загубилося, з вами ніколи не виникав, що не може не радувати.

Тобто ми розуміли, що ми знайшли команду, яка може вирішувати ті питання, які у нас виникають, і переклали на ваші плечі те, що для нас було новим, переклали те, де ми не маємо експертизи.

Завдання

Кілька питань ми вирішували поступово. Один із найголовніших, окрім email-маркетингу, про який я розповів, це реклама AdWords, PPC-реклама, де, повторюся, у нас теж не було експертизи, нам потрібні були консультації такого професійного рівня.

Тішить те, що ви завжди в тренді, берете участь у конференціях, намагаєтеся постійно знайти рішення наших завдань за допомогою останніх технологій, а не збільшуючи ручну працю. Саме тому ми співпрацювали з вами та продовжуємо співпрацювати.

В якій галузі ви закрили запитання? Ну, це PPC-реклама, насамперед, ще раз можу повторити, і загалом ми задоволені, що делегували Олі таку задачу, як маркетдир, тобто Оля у нас курирує, по суті, всі питання маркетингу в цілому, що теж правильно, тому що це має бути одна людина.

І для нас є перевагою те, що на моїх плечах не лежить контроль агенції, яка налаштовує рекламу в одному з топових міст, у місті Києві. Будемо говорити, для мене це камінь з плечей, тому що ми всі розуміємо, що за будь-якою агенцією необхідно дивитися, як вони працюють, необхідно показувати, що замовник завжди в темі, в тренді, замовник завжди хоче кращі умови, більше кліків за менші гроші, більшу конверсія і так далі. Тому тут ми разом вирішуємо ці питання і досить успішно.

Результат

Чи вирішили ми своє завдання? Ну, колись на старті проєкту я думав, що таке реклама, її можна налаштувати і все, і забути, так. Тепер я розумію, що це нескінченний процес. Звичайно, є певний скелет, який все-таки згодом формується, і цей скелет можна залишити як робочу машину, а вже довкола нього пробувати нові напрямки.

Чи вирішили ми своє питання. Ну, до кінця ні, тому що я вважаю, що ще є куди рухатися, є ще за що боротися. Можливо, десь за півроку ми наблизимося до тієї позначки, за якої нам треба буде приділяти менше часу PPC-рекламі. Але ми не знаємо, де через півроку будемо ми і наші конкуренти, і ці вихідні дані через півроку які поставлять нам завдання. Цього ніхто не знає. Тому задачі ставимо, задачі вирішуємо, йдемо вперед – це нескінченний процес.

Аналітика

Power BI – це хороший інструмент. Дякую, що ти, Романе, його свого часу запропонував — це те, чого нам не вистачало.

Тому що працюючи з великим обсягом даних без такого інструменту, напевно, не знаю, швидше за все, неможливо просто приймати правильні рішення. Неможливо відстежувати, тому така машина, як Power BI, була дуже доречною. Довго ми, правда, намагалися її налаштувати, але це того варте.

Спасибі Володі, тобі та Олі, що вона не здалася, а все-таки добила цей кейс. І я думаю, що ви можете сміливо пропонувати цей продукт вже як коробкове рішення іншим агентствам. Дуже швидко, доступно та все в одному місці. Ти можеш зробити вибірку за будь-яким періодом, за будь-якою компанією, дані нехай миттєво, але досить швидко підвантажуються, і відповідно можна приймати рішення залежно вже від завдань проєкту: або ви хочете інвестувати в якийсь напрям, або ви хочете зменшити кости та отримувати прибуток. Тобто, це той інструмент, який для великого продукту просто необхідний.

Хочеш налаштувати e-mail маркетинг?

Ми знаємо, як налаштувати передбачуваний потік лідів

Цінність

Ви не розширилися до там, умовно, нескінченності і при цьому не взяли чайників, які десь фейлять. Не зовсім коректно порівняти вас, там, з компанією номер 1, яка теж працює з нами і, як і раніше, ще налаштовує нам AdWords. Так ось, є переваги і у них, і у вас.

Якщо ми говоримо про велику компанію, то, звичайно, там є як і нові безглузді співробітники, так і бронтозаври, які одним поглядом можуть дати якісь круті рішення. Якщо ми говоримо про такі невеликі агенції, як Roman.ua, то тут перевага в тому, що кількість фейлів зменшується, тому що чайник у вас відразу буде на поверхні і ви просто не дасте йому роботу, поки ви його не навчите, але в той же час ви не можете собі дозволити велику кількість профільних фахівців, які можуть дати якісь цікаві рішення, тому що вас не настільки велика команда. Я говорю про автоматизацію і так далі.

Хоча, звичайно, мені подобається те, що ви завжди намагаєтеся використовувати останні рішення у Google і завжди віддаєте перевагу, краще витратити більше часу на автоматичне налаштування, ніж взяти і зробити щось руками тимчасово. Це плюс.

Тут кожен має вирішувати для себе, що важливіше. Невелика агенція, де ти особисто знаєш кожного співробітника, або вже великий підрядник, де ти знаєш лише продукт-менеджера, а далі, що коїться за його плечима — це завіса. Ми можемо лише здогадуватися, тобто тут кому як зручно працювати.

Ми працюємо і з великими, і з вами. І сьогодні для нас це, мабуть, оптимальне поєднання. Ми беремо знання та досвід і там, і там. І в результаті виходить досить хороший симбіоз.

Ціна

Ваші розцінки, вони відповідають ринку, і тут я думаю, що ви цілком гідно виграєте цю конкуренцію.

Мінуси

Я вже розповідав, що існують невеликі фейли. Вони, певно, є у всіх. Чи не напевно, а точно. Тут більше скажу, що, ну, приємно говорити, що ми з вами не влізли в жодну велику… не люблю цього слова… проблему, тобто ми весь час працювали так … якісно, ​​щоб не спіткнутися дуже. Ось. Тому говорити, що щось не сподобалося… Так, по дрібниці були якісь нестиковки, і ви з кожної невдачі робили урок. І якщо припустимо якийсь бізнес-процес давав осічку, то ви цей бізнес-процес переглядали, ставили ще плюс одного контролера або перевіряючого, і в результаті ми виходили вже на рівень, при якому кількість помилок саме в цьому бізнес-процесі прагнула до нуля.

Ну, раз у мене в голові при першому питанні немає кейсу, який би спливав, такого масштабного, то загалом я задоволений роботою.

Рекомендація

РОМАН РИБАЛЬЧЕНКО: Круто. Ну і кому б ти порадив наші послуги. Бажано не перелік професій та рід діяльності, а там, з орієнтацією на результат, для тих людей, хто прагне до …

ДМИТРО МАЛАХОВ: Ті, хто шукатиме надійного підрядника в області email-маркетингу, AdWords і так далі, я думаю, можуть сміливо до тебе звертатися, ви вирішите їх завдання.

Дмитро Малахов
Co-founder проекту Dobovo
https://www.facebook.com/dmytro.malakhov

Підпишись, щоб не пропустити свіжі матеріали

Нові статті, відео, подкасти про performance-маркетинг, інтернет-бізнес та продуктивність 3-4 рази на місяць. Вже 8018 підписників.

Сертифікати
й нагороди

Meta Business Partner. Таких всього ~16 в Україні

eSputnik Partner з 2019 р.

MailChimp Experts з 2010 р.

UpWork Top Rated

#261 в TOP-1000 компаній у світі, 2023 за версією Clutch

TOP Advertising Company в Україні, 2023 за версією Techbehemoths

Клієнти

З 2008 року ми працювали з 263 Клієнтами і допомогли їм зробити інтернет-маркетинг ефективнішим і заробити більше.

Клієнти
ПРО НАС

Чому ми обрали Roman.ua?
Тому що в хорошому сенсі вони задроти.