База знань

Інтернет-маркетинг 23 Листопада 2022

Міні-кейс. Ціна залучення клієнта у контекстній рекламі впала в 3 рази

Мета даного кейсу показати, що навіть за 5 годин спеціаліста для невеликого бізнесу можна оптимізувати контекстну рекламу. У конкретному випадку — знизити ціну залучення клієнта в 3 рази.

Статті 26 Серпня 2021

Як влаштований проєктний менеджмент в Roman.ua

Ви часто питаєте, як влаштовані процеси в нашій компанії. Наприклад: «Як проходитиме проєкт? Як ви заводите завдання? Як звітуєте?».

У цій статті докладно розповімо, в чому полягає наш системний проєктний менеджмент, і як ми будуємо процеси, щоб досягати високих результатів для Клієнтів.

Кейси 26 Серпня 2021

Houza.com: як залучити клієнтів до агрегатора нерухомості в ОАЕ за допомогою PPC

Клієнт звернувся із завданням протестувати трафік у ніші та збільшити кількість якісних лідів. За 5 місяців співпраці кількість лідів зросла в 4 рази, при цьому вартість кліку збільшилася незначно.

Кейси 21 Серпня 2021

Як автоматизувати набір співробітників через чат-бот

З 2019 року ми почали відбирати співробітників до компанії через чат-бот у Фейсбуці. Завдяки автоматизації лише на першій вакансії ми заощадили 20 годин робочого часу. На момент написання статті за допомогою чат-бота ми обробили 410+ заявок від кандидатів.

Інтернет-маркетинг 1 Березня 2021

Повне керівництво з Google Analytics 4

У статті розбираємося у суті нової Google Analytics 4, в її відмінностях від Universal Analytics, а також розповідаємо, кому варто переходити, а кому краще почекати.

Кейси 10 Листопада 2020

Кейс збільшення продажів на Amazon за допомогою реклами Google Ads

Наш Клієнт продавав товари на Amazon. Звернувся до нас з метою оптимізації рекламних кампаній та підвищення продажів. В результаті співпраці ми знизили ціну кліка з $0.37 до $0.17 та підвищили CTR. За той же бюджет Клієнт зміг отримати вдвічі більше цільового трафіку.

Кейси 10 Листопада 2020

Налаштування наскрізної аналітики для компанії з довгим циклом виробництва: кейс з Австралії

До звернення до нас Payless Promotions вели лише бухгалтерський облік без відстеження маркетингових кампаній. Ми забезпечили їм структуроване сховище даних, систему наскрізної аналітики з урахуванням особливості бізнесу. Тепер у компанії можуть приймати рішення на підставі даних про джерела трафіку та витрати на них

Інтернет-маркетинг 13 Жовтня 2020

Повне керівництво з ремаркетингу Google Ads для e-commerce

Ця стаття є повним керівництвом з ремаркетингу для інтернет-магазинів. Прочитавши статтю, ви зможете створювати, редагувати та аналізувати рекламні кампанії. Ми переклали статтю Герасімоса Нікопулоса, генерального директора компанії Adalpo. У його активі такі клієнти як Coca-Cola та Google, власна діджитал-агенція.