6 Лютого 2019 7 хв на прочитання

Потрібна була людина, яка просуне вперед, тому звернулися до Роми

Відгук Андрія Буренка, засновника та CEO сервісу TripMyDream про роботу агенції Roman.ua.

Текстова версія відео-відгуку

Вітання. Я не працюю. Я насолоджуюсь життям. Мене звуть Андрій Буренок, я засновник та CEO сервісу вигідних подорожей TripMyDream, ще YouTube-блогер, ще керую компанією Viasat в Україні, а загалом я просто людина, яка дуже любить життя.

Довідка про компанію

Сервіс для самостійного планування подорожей
  • Рік заснування2015
  • Кількість працівників15
  • СфераB2C

Років 7 тому, коли я ще абсолютно не знався на email-маркетингу, я був на якійсь конференції з email-маркетингу зі своїм нинішнім партнером Тарасом Поліщуком. Рома Рибальченко так впевнено виступав у залі, з ним ще ніхто не робив селфі, але вже багато хто заходився питаннями і він на них відповідав. Тому коли в мене постало питання: «Я хочу навчитися аналітиці», то у мене чомусь перший top of mind з’явився Рома Рибальченко. Я йому написав і він мені відповів через місяць, або через два, він був десь на Балі. «Шановний Андрію, доброго дня». Причому мене здивувало: «Шановний Андрію, привіт, я такий-то такий-то, вибачте, так-то й так-то». Загалом, через кілька місяців Рома повернувся в Україну і протягом кількох місяців читав курси з аналітики двом моїм командам, команді Viasat та команді TripMyDream, і зокрема нас ментував з Тарасом.

Завдання

Історія така. Я знаю, що 50% мого рекламного бюджету марнується. Єдина проблема: я не знаю, які саме 50%. І я вважаю, що якщо ти не можеш щось у наш час диджиталізації, онлайн-маркетингу та взагалі онлайн E-commerce бізнесів щось поміряти — конверсію кнопки, вартість залучення клієнта, вартість повернення клієнта, LTV за клієнтом, — коротше кажучи, треба знати маржу про кожну кнопку свого сайту і свого додатка, і так далі.

Налаштування наскрізної аналітики для компанії з довгим циклом виробництва

І на той момент, коли я звернувся до Роми, я, в принципі, все це знав дуже погано, тому що самостійно вивчати аналітику в наш час не так просто. Потрібна людина, яка тебе просуне вперед. Тому до Роми звернулися з кількох питань.

Перше питання було — це навчання аналітики більш глибокої, ось саме Google-аналітики і в цілому підході до аналітики.

Друге це налаштування розширеної E-commerce аналітики для компанії TripMyDream.

Результат

І ми це зробили. Так, було складно, тому що наша модель, вона не припускає, що ми самі продаємо, а продають наші партнери за певними диплінками або через Google Аналітику, або через інші веб-кабінети вони передають дані про продаж. Це потрібно помітити через внутрішню аналітику, передати в GA, та й це все, щоб ще і правильно атрибуціювалось. Тому можливостей, ми проблему називаємо можливістю, дуже багато.

І третє – я хотів налаштувати певний процес аналітики у своїй команді.

Що в принципі ми почали робити, з того моменту, коли Рома почав нас навчати і допомагати, у нас в принципі почався процес саме аналітики в команді. І тоді ми тільки-но починали в E-commerce щось в Україні пробувати. Перше.

Друге. Склалося так, що Ромина дружина, Оля, чудова, найкрасивіша дівчина, найдобріша дівчина, вона розуміється на email-маркетингу. Тому ми відразу перейшли на те, що Оля нам допомогла налаштувати automation з email-маркетингу, зробила аудит. Ось. І той automation, який ми з нею зробили, він працював спокійно близько року. Зараз ми вже самі перебудували його, але він працював довго. І ми були задоволені у принципі.

Хочеш провести аудит email-маркетингу для свого проекту?

Ми з досвіду знаємо, як знайти точки зростання для бізнесу.

Так, ясна річ, що нехай це і невелика бутік-агенція, яка виконує твоє завдання, будь-яку агенцію завжди потрібно безперечно штовхати, але цих хлопців штовхати приємно, і ці стусани вони сприймають нормально, не агресивно.

Ціна

Тренінг, який нам робив Рома, спочатку був дуже дорогим. Це дуже дорога історія. Я не жалкую, що ми заплатили гроші, але вважаю, що тренінги коштують дорого. Їх у наш час можна знайти дешевше. Ось. Але ми його брали як дві корпорації, тому, напевно, так для корпорацій і варто. Якщо ти береш його як для себе, менторство face-to-face, я думаю, що цінник може опуститися в рази спокійно.

Скільки коштує це на ринку? Гадки не маю. Зараз дуже багато хлопців, які вчать успішного успіху, аналітичної аналітики та продажних продаж, тому я до інших поки не звертався. Таких спеціалістів дуже багато, але, на жаль, складається так, що у команду собі хорошого аналітика я знайти досі не можу.

Налаштування наскрізної аналітики для компанії з довгим циклом виробництва

Ти дивився серіал “Мільярди”?

Ні. Тоді тобі його важко зрозуміти. Там є така героїня, одна, яка коротко дуже стрижена і яка, знаєш, задає questing, ставить запитання. У нашому світі, коли відповідей мільярди, коли в тебе даних реально мільярди. У нас півтора мільйони візитів на сайт. У нас десь від мільйона до півтора мільйона пошуків на місяць. У нас, ну, величезні групи, різні люди приходять. Так ось даних дуже багато: авіаквитки, компанії, за скільки шукають. Найважливіше в цьому — ставити правильні запитання, тому що відповідей неміряна кількість. Потрібно навчитися ставити правильні питання. Це перше ключове. Друге — це мати необхідні інструменти для того, щоб з цими питаннями працювати і отримувати, отримувати з них відповіді. Все. Ось дві речі. Для того, щоб ставити грамотні питання, треба розуміти бізнес-логіку в тому числі. Багатьом аналітикам не вистачає бізнес клепки розібратися: «А навіщо це?», подумати глибше, злетіти вище і подивитися зверху на воронку, на трохи ширшу воронку, на набагато ширшу воронку. Ось так.

Будь-якій агенції треба дивитися на 3 речі, як і в будь-якій послузі. Перше – це вартість. Друге – це якість роботи. Третє – це час.

Я б у вашому випадку на той час, коли ми працювали, дивився б на час. Вартість у вас нормальна. Якість послуги вище, ніж задовільна, тобто я задоволений якістю послуг. А ось у часі, іноді ви робите довго. Іноді вам треба нагадувати та потрапляти у пріоритет.

Рекомендації

Перше, я й так тебе рекомендую. Якщо мене запитують, я кажу, що ти мене вчив свого часу. Друге, головне, що я тебе не нерекомендую. Повір, у наш час, коли агенцій наплодилося так багато і фахівців дуже багато, найголовніше — отримувати не нерекомендації. Ось. Це ось уже того варте. В наш час, коли чорне дзеркало є абсолютно скрізь, коли один пост у «Фейсбуці» може вбити людину, може вбити бізнес, з доброї людини може він зробити ворога держави буквально за 1 день або за 2 дні, ось, краще мати не нерекомендації. Все, мабуть, достатньо.

Андрій Буренок
засновник та CEO TripMyDream
https://www.facebook.com/burenok.andrey/

Підпишись, щоб не пропустити свіжі матеріали

Нові статті, відео, подкасти про performance-маркетинг, інтернет-бізнес та продуктивність 3-4 рази на місяць. Вже 8018 підписників.

Сертифікати
й нагороди

Meta Business Partner. Таких всього ~16 в Україні

eSputnik Partner з 2019 р.

MailChimp Experts з 2010 р.

UpWork Top Rated

#261 в TOP-1000 компаній у світі, 2023 за версією Clutch

TOP Advertising Company в Україні, 2023 за версією Techbehemoths

Клієнти

З 2008 року ми працювали з 263 Клієнтами і допомогли їм зробити інтернет-маркетинг ефективнішим і заробити більше.

Клієнти
ПРО НАС

Чому ми обрали Roman.ua?
Тому що в хорошому сенсі вони задроти.