27 Листопада 2015 4 хв на прочитання

Вони дуже гнучкі, і з ними завжди можна знайти золоту середину

Відгук Івана Лобова, CIO та директора Antoshka.ua про роботу агенції Roman.ua

Довідка про компанію

Інтернет-магазин
  • Рік заснування1997
  • Сфера B2C
  • ГеографіяУкраїна

Мене звати Іван Лобов. Я головний інформаційний директор та менеджер інтернет-магазину Antoshka.ua. Корпорація RedHead – лідер на ринку дитячих товарів та найбільша сімейна компанія в Україні. Бізнес компанії включає найбільшу в країні мережу дитячих магазинів (“Антошка”) та національну дистрибуцію дитячих товарів.

У нашій компанії ще не було достатньо кваліфікованих штатних фахівців з електронного маркетингу та аналітики онлайн-продажів. Ми намагалися розпочати роботу з кількома агенціями, але спроби виявилися безуспішними. Roman.ua була рекомендована нам нашим підрядником з розробки Magento CMS. Вирішальними чинниками стали професіоналізм, швидкість реагування та відмінне розуміння агенцією наших потреб. Згодом ми неодноразово переконувалися у правильності нашого вибору.

Задача

Метою нашої співпраці була побудова звітів та аналітики на старті проєкту e-commerce, щоб ми могли переглядати та аналізувати трафік, конверсії та інші KPI по всіх можливих каналах, оцінювати ефективність інвестицій, ROI, а також правильно розподіляти наші маркетингові активності. Крім того, ми разом робили інтеграцію MailChimp, шаблони листів та інші заходи щодо e-commerce.

Результат

Всі завдання по проєкту MailChimp були виконані якнайкраще. Це дозволило нам систематизувати та впорядкувати взаємодію з приблизно 25 000 клієнтів інтернет-магазину через канал електронної пошти. Це також допомогло нам залучити близько 60 000 клієнтів з нашого офлайн-роздрібу протягом року. Агрегований звіт був створений, налаштований та інтегрований з CRM, GA та OWOX BI.

Це було зроблено для того, щоб оцінити ефективність та оптимально розподілити рекламний бюджет приблизно на 10 джерел трафіку на основі оцінки основних показників щодо кожного джерела трафіку: конверсія, вартість замовлення, ефективність замовлення, середній чек, ROI і т.д.

Всі завдання були виконані вчасно та найбільш ефективним способом. Спілкування було оперативним та ефективним

Цінність

Роман був відповідальним і ефективним партнером, який завжди дотримувався зобов’язань, мав глибокі знання та розуміння e-commerce. Його знання в галузі електронної комерції є обширні, а головне, він знає, як застосувати їх на практиці і робить це ефективно.

Роман та його команда не бояться ризикувати, вони дуже гнучкі, і з ними завжди можна знайти золоту середину, навіть якщо ваші погляди з якихось причин розійшлися.

Ну і як вишенька на торті — Рома вміє вчитися сам і любить вчити інших, причому робить це не лише за гроші. Він завжди знаходить час для особистого спілкування і приділить його вам стільки, скільки потрібно. Думаю, що час, який він витратив на консультування та пояснення деяких речей особисто для мене, у рази перевищує час тих оплачених тренінгів, які він проводив для нашої компанії.

Дякую тобі, Ромо!:) Сподіваюся, що наша співпраця триватиме ще не один рік.

Бажаєш замовити PPC-рекламу?

Ми з досвіду знаємо, як налаштовувати та вести ефективні рекламні кампанії

Іван Лобов,
CIO and Director of antoshka.ua at RedHead Family Corporation/Europroduct
https://ua.linkedin.com/in/ivanlobov

Підпишись, щоб не пропустити свіжі матеріали

Нові статті, відео, подкасти про performance-маркетинг, інтернет-бізнес та продуктивність 3-4 рази на місяць. Вже 7977 підписників.

Сертифікати
й нагороди

Meta Business Partner. Таких всього ~16 в Україні

eSputnik Partner з 2019 р.

MailChimp Experts з 2010 р.

UpWork Top Rated

#261 в TOP-1000 компаній у світі, 2023 за версією Clutch

TOP Advertising Company в Україні, 2023 за версією Techbehemoths

Клієнти

З 2008 року ми працювали з 263 Клієнтами і допомогли їм зробити інтернет-маркетинг ефективнішим і заробити більше.

Клієнти
ПРО НАС

Чому ми обрали Roman.ua?
Тому що в хорошому сенсі вони задроти.