Роман Рибальченко — тренер та консультант
Я навчаю лише ефективному інтернет-маркетингу! Ефективний інтернет-маркетинг- це система, яка складається з наступних елементів:
- якісна реклама
- «правильний» сайт
- високий рівень утримання клієнтів
- аналітика на всіх етапах
Це як 4 колеса автомобіля. Якщо у вашого бізнесу 3 колеса накачано, а четверте здулося, то вести такий бізнес просто небезпечно. Я допомагаю знайти колесо, що здулося, домкрат та насос (а іноді і запаску).
Але це все метафори.
Тепер факти
У мене замовляли корпоративні тренінги та консалтинг:
- найбільші інтернет-рекламні агентства в Україні: Aimbulance, Aegis/GMG, Atlantic Group, Brainberry, Digital Force, NitraMarketing, OS-Direct, Peppermint Interactive, Prodigi, Prom.ua (відділ контекстної реклами), SEOmarket, SeoProfy, SEO-Studio, Turboseo
- студії веброзробки і не тільки: Forforce, Kiselev
- e-commerce: IMAX, Ekipazh-service, Rezina.CC, FoxMart, Sokol.ua, City.com та ін
Я викладав інтернет-маркетинг, веб-аналітику, email-маркетинг у двох школах інтернет-маркетингу.
Мій досвід сертифіковано компаніями Яндекс, Google, Mailchimp, Hubspot.
З кожним роком зростає кількість годин викладання, консалтингу, виступів.
Зростає і якість. Коли я дивлюся відеозаписи своїх виступів у 2010, то розумію, що з того часу я навчився дуже багато чому. Навчився як технічним фішкам виступу (голос, рухи та подача), так і підняв якість вмісту (тема, слайди та відповіді). За це я вдячний моїм вчителям та наставникам.
Чому я «палю» теми?
Колеги часто запитують: “Навіщо ти все це розповідаєш?” По-перше, це досвід та мотивація бути профі. Я маю великий досвід в інтернет-маркетингу, але мої клієнти з консалтингу допомагають його розширити. Мої учні вимагають від мене актуальності знань, завжди бути в темі.
По-друге, мені дуже подобається вчити та бачити результати своїх учнів. Мене це заводить. Рік тому він був учнем, а сьогодні вже фахівець, який працює з цікавими проєктами та може навчити чогось нового. Результати моїх учнів – це найкраща нагорода за непросту працю.
І по-третє, мені не пофіг, що буде з ринком інтернет-маркетингу та e-commerce в Україні, Рунеті та світі.
Мій час обмежений. Але я дуже хочу, щоб цей ринок став кращим. А отже, треба ділитися досвідом.
Що зробити далі?
— Дізнайся про мій досвід в інтернет-маркетингу
— Почитай відгуки про роботу зі мною
— Напиши мені листа на e-mail r@roman.ua