26 Травня 2013 Юля Тьомкіна 3 хв на прочитання

Як порахувати максимальну ціну за клік (Max CPC)?

Різні рекламні джерела показують різну ефективність з погляду продажів.

Типова помилка — відразу вимкнути неефективне джерело. Часто достатньо скоригувати ціну за клік. І рекламне джерело стане рентабельним.

Але як визначити правильну ціну за клік?

Припустимо такі ввідні:

Прайс-агрегатор
За період було: 1450 переходів, 16 продажів.
Конверсія = 16/1450 = 0,011 або 1.1%
Середній чек – 3300
«Маржа» – 12.5%
Витрати на рекламу – 2000 грн

Порахуємо прибуток:


16 продаж * 3300 грн * 12.5% = 6600 грн. прибутку без урахування витрат на рекламу

6600/1450 = 4.55 максимальна (гранична) ціна за клік (тоді реклама буде «в нуль»)

Реклама «в нуль» — це такий стан, коли ми на замовленні нічого не заробляємо, але залучаємо Клієнта. Це одна з моделей ведення інтернет-бізнесу, якщо можливість повторних покупок у середньостроковому періоді — висока.
Якщо в рамках вашої бізнес моделі потрібно вже щось заробити з 1-го замовлення клієнта — ціна за клік повинна бути меншою за граничну.

Формула:

або

Обидві формули є рівнозначними. Залежить від того, чи є у вас дані про відвідування та продаж або ви прогнозуєте конверсію перед запуском реклами.

Також можна враховувати такий показник Google Analytics, як цінність відвідування (якщо у вас налаштована система e-commerce або цінність цілей).

Ценность посещения в Google Analytics

P.S. У системах контекстної реклами максимальна ціна за клік, яку ви виставляєте, буде трохи вищою ніж середня ціна за якою ви купуватимете кліки. Але це вже для любителів точного тюнінгу :)

Підпишись, щоб не пропустити свіжі матеріали

Нові статті, відео, подкасти про performance-маркетинг, інтернет-бізнес та продуктивність 3-4 рази на місяць. Вже 7963 підписників.

Сертифікати
й нагороди

Meta Business Partner. Таких всього ~16 в Україні

eSputnik Partner з 2019 р.

MailChimp Experts з 2010 р.

UpWork Top Rated

Clutch TOP-1000 компаній у світі за 2022 р.

TechBehemoths Awards 2022. Найкращі рекламні агенції України.

Клієнти

З 2008 року ми працювали з 263 Клієнтами і допомогли їм зробити інтернет-маркетинг ефективнішим і заробити більше.

Клієнти
ПРО НАС

Чому ми обрали Roman.ua?
Тому що в хорошому сенсі вони задроти.