Як порахувати максимальну ціну за клік (Max CPC)?
Різні рекламні джерела показують різну ефективність з погляду продажів.
Типова помилка — відразу вимкнути неефективне джерело. Часто достатньо скоригувати ціну за клік. І рекламне джерело стане рентабельним.
Але як визначити правильну ціну за клік?
Припустимо такі ввідні:
Прайс-агрегатор
За період було: 1450 переходів, 16 продажів.
Конверсія = 16/1450 = 0,011 або 1.1%
Середній чек – 3300
«Маржа» – 12.5%
Витрати на рекламу – 2000 грн
Порахуємо прибуток:
16 продаж * 3300 грн * 12.5% = 6600 грн. прибутку без урахування витрат на рекламу
6600/1450 = 4.55 максимальна (гранична) ціна за клік (тоді реклама буде «в нуль»)
Реклама «в нуль» — це такий стан, коли ми на замовленні нічого не заробляємо, але залучаємо Клієнта. Це одна з моделей ведення інтернет-бізнесу, якщо можливість повторних покупок у середньостроковому періоді — висока.
Якщо в рамках вашої бізнес моделі потрібно вже щось заробити з 1-го замовлення клієнта — ціна за клік повинна бути меншою за граничну.
Формула:

або

Обидві формули є рівнозначними. Залежить від того, чи є у вас дані про відвідування та продаж або ви прогнозуєте конверсію перед запуском реклами.
Також можна враховувати такий показник Google Analytics, як цінність відвідування (якщо у вас налаштована система e-commerce або цінність цілей).


P.S. У системах контекстної реклами максимальна ціна за клік, яку ви виставляєте, буде трохи вищою ніж середня ціна за якою ви купуватимете кліки. Але це вже для любителів точного тюнінгу :)