16 Вересня 2012 2 хв на прочитання

Рома розповів про багато цікавих речей, які можна виявити лише «перелопативши» купу форумів та літератури

Відгук Ольги Краснової, менеджера відділу контекстної реклами Prom.ua про тренінг Google Analytics.

Довідка про компанію

Маркетплейс
  • Рік заснування2008
  • ГеографіяСНД
  • СфераМаркетплейс

Фішки, про які я дізналася:
— Використання Excel у налаштуванні контексту.
— у Google Analytics це були: «Як подружити Google із Метрикою». А також «Середня тривалість відвідування» та «Показник відмов» та й взагалі було дуже багато «відкриттів».
— Дуже цікавим було поняття «Карма Домена».
— І налаштування РК способом двох акаунтів Альфа та Бета.

Загалом матеріал був викладений доступно, дуже корисний для фахівців, які працюють з GA, тому що Рома розповів багато цікавих речей, які можна виявити лише «перелопативши» купу форумів та літератури. А також способом «набитих шишок».

Рома, дякую велике тобі за твою працю.

Краснова Ольга,
менеджер відділу контекстної реклами. Всеукраїнський торговий центр в інтернеті Prom.ua.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100002003838366

Підпишись, щоб не пропустити свіжі матеріали

Нові статті, відео, подкасти про performance-маркетинг, інтернет-бізнес та продуктивність 3-4 рази на місяць. Вже 7977 підписників.

Сертифікати
й нагороди

Meta Business Partner. Таких всього ~16 в Україні

eSputnik Partner з 2019 р.

MailChimp Experts з 2010 р.

UpWork Top Rated

#261 в TOP-1000 компаній у світі, 2023 за версією Clutch

TOP Advertising Company в Україні, 2023 за версією Techbehemoths

Клієнти

З 2008 року ми працювали з 263 Клієнтами і допомогли їм зробити інтернет-маркетинг ефективнішим і заробити більше.

Клієнти
ПРО НАС

Чому ми обрали Roman.ua?
Тому що в хорошому сенсі вони задроти.