Команда Roman.ua завжди робить для вас більше, ніж ви очікуєте!
Відгук Володимира Лащевського, технічного директора медичного центру Harmony of Health про роботу з Roman.ua.

Мене звати Володимир Лащевський. Я технічний директор мережі медичних центрів Гармонія здоров’я, яка надає послуги з охорони здоров’я.
У нас є власна клінічна лабораторія, проводяться хірургічні втручання, ведеться амбулаторний та стаціонарний прийом.
Про компанію

- Рік заснування2009
- СфераB2C
- Кількість співробітників200+
Ми найняли Roman.ua для розробки стратегії цифрового маркетингу, щоб збільшити кількість лідів та продаж. Вирішальним фактором при виборі агенції стала гарна репутація, успішні кейси, відгуки та рекомендації інших компаній.
Завдання
Перед нами стояло завдання збільшити кількість лідів та продаж у нашій мережі за допомогою каналів цифрового маркетингу. Це було непросто, тому що в нашій ніші існує безліч правил від Google та інших рекламних мереж. Команда Roman.ua допомогла нам знайти стратегічне рішення для отримання трафіку, лідів та конверсій на роки з дотриманням правил рекламних систем.
Було підписано угоду про нерозголошення. Після цього було проведено аудит сайту та рекламних рахунків оголошень, приблизно розраховано можливі показники повернення інвестицій. Наступним етапом став розподіл ролей та відповідальних осіб у командах підрядника та замовника. Після визначення тестового періоду у шість місяців було розпочато співпрацю.
Плюси
Майже всі рутинні процеси автоматизовані, від виставлення рахунків до модерації кампаній. Хороше поєднання автоматизації та індивідуального ручного підходу. Фантастична аналітика та бездоганні звіти. Гнучкість до побажань.
Також ми завжди були на зв’язку з менеджером проєкту, спеціалістом з PPC, аналітиком та іноді власником агенції, який контролює якість послуг, що вражає.
Результати
Команда Roman.ua завжди робить для вас більше, ніж ви очікуєте!
За перші шість місяців співробітництва зростання склало близько 600%!!! Надалі ми працювали над вартістю одного залученого клієнта. Завдяки постійній оптимізації та роботі з наскрізною аналітикою ми маємо постійне зростання всіх важливих для нас показників..
Згідно з отриманими результатами, ми як компанія-замовник залишилися задоволені. Після цього перейшли до другого пакету рекомендацій та почали розробляти та впроваджувати систему “наскрізної аналітики”. В результаті ми маємо хороші цифри та знаємо показники ROI кожної рекламної компанії. Ми можемо відстежувати динаміку, аналізувати та планувати майбутні бюджети.
Сьогодні ми всім задоволені, і ми дуже раді, що ми мали змогу дати зворотній зв’язок такій чудовій команді.
Володимир Лащевський,
технічний директор компанії Гармонія здоров’я
https://www.facebook.com/vovanfun