18 Червня 2012 2 хв на прочитання

Я намагався записати, і 42 питання у мене в зошиті записано

Відгук Данила Микитченко, генерального директора інтернет-магазину Rezina.CC про тренінг з web-аналітики.

Довідка про компанію

Інтернет-магазин шин та дисків
  • Рік заснування2009
  • Сфера B2C
  • ГеографіяУкраїна

Що сподобалося: загалом мені завжди була цікава тема аналізу ефективності того чи іншого процесу у бізнесі. Цей тренінг дозволив оцінити в кількісному вираженні те, що раніше міряли поняттями «добре»/«погано». Тепер я знаю, що саме і наскільки добре чи погано.

Виділив для себе список із 40 пунктів того, що необхідно впровадити. Це і глобальні питання та дрібні фішки, які часом не менш важливі. Також, за допомогою нових знань та навичок використання інструментів аналітики виявили «несумлінність» деяких продавців трафіку.

Застосування знань: ТЗ програмістам та маркетологам було написано наступного дня після тренінгу.

Час впровадження: 5 тижнів (основні зміни).

Результат: конверсія виросла на 28%. 

Данило Микитченко,
генеральний директор інтернет-магазину “Rezina.CC

Підпишись, щоб не пропустити свіжі матеріали

Нові статті, відео, подкасти про performance-маркетинг, інтернет-бізнес та продуктивність 3-4 рази на місяць. Вже 7977 підписників.

Сертифікати
й нагороди

Meta Business Partner. Таких всього ~16 в Україні

eSputnik Partner з 2019 р.

MailChimp Experts з 2010 р.

UpWork Top Rated

#261 в TOP-1000 компаній у світі, 2023 за версією Clutch

TOP Advertising Company в Україні, 2023 за версією Techbehemoths

Клієнти

З 2008 року ми працювали з 263 Клієнтами і допомогли їм зробити інтернет-маркетинг ефективнішим і заробити більше.

Клієнти
ПРО НАС

Чому ми обрали Roman.ua?
Тому що в хорошому сенсі вони задроти.