16 Вересня 2012 1 хв на прочитання

Рома підказав чудові ідеї першого запуску рекламних кампаній

Відгук Дмитра Семеновського, керівника групи відділу контекстної реклами Prom.ua про тренінг Google Analytics.

Привіт, мене звати Діма, я керівник групи відділу контекстної реклами. Прослухав тренінг Романа Рибальченко і виніс для себе дуже багато корисного.

Специфіка нашого агентства у роботі з великими бюджетами. Рома підказав чудову ідею першого запуску рекламної кампанії, підказав, з якими інструментами можна працювати. Також було багато інформаціі про Analytics та як з ним працювати, які є додаткові фільтри, і які можна налаштовувати цілі у конверсії.

Дякую!

Дмитро Семеновський,
керівник групи відділу контекстної реклами ТОВ Уапром (портали Prom.ua, Tiu.ru)
https://www.facebook.com/profile.php?id=100004015733410

Підпишись, щоб не пропустити свіжі матеріали

Нові статті, відео, подкасти про performance-маркетинг, інтернет-бізнес та продуктивність 3-4 рази на місяць. Вже 8018 підписників.

Сертифікати
й нагороди

Meta Business Partner. Таких всього ~16 в Україні

eSputnik Partner з 2019 р.

MailChimp Experts з 2010 р.

UpWork Top Rated

#261 в TOP-1000 компаній у світі, 2023 за версією Clutch

TOP Advertising Company в Україні, 2023 за версією Techbehemoths

Клієнти

З 2008 року ми працювали з 263 Клієнтами і допомогли їм зробити інтернет-маркетинг ефективнішим і заробити більше.

Клієнти
ПРО НАС

Чому ми обрали Roman.ua?
Тому що в хорошому сенсі вони задроти.