17 Червня 2012 1 хв на прочитання

Я дізнався, як на пальцях визначити нецільовий, сміттєвий трафік сайту

Відгук Кирила Щербініна, веб-аналітика напряму NitraMarketing про тренінг з web-аналітики. 

Привіт. Мене звати Кирило, я працюю в компаніі NitraMarketing web-аналітиком. Було дуже цікаво відвідати семінар Романа Рибальченко. Дізнався багато нового, але хотілось би виділити те, що мене вразило найбільше:

  1. Я дізнався, як на пальцях визначити нецільовий, сміттєвий трафік сайту. Мені це дуже сподобалось, адже ця процедура виявилась легкою та перевіреною.
  2. Як для молодого спеціаліста, також було корисно побачити інший підхід, як можна проглядати та аналізувати те, з чим я працюю. Цінно, коли досвідченні люди показують, як це можна робити по іншому.
  3. Познайомився з новими інструментами, за домопогою яких я можу робити свою роботу краще.
  4. Сподобався неформальний підхід, адже саме в такому ключі можна отримати хороші результати.

Дякую!

Кирило Щербінін,
web-аналітик компаніі NitraMarketing

Підпишись, щоб не пропустити свіжі матеріали

Нові статті, відео, подкасти про performance-маркетинг, інтернет-бізнес та продуктивність 3-4 рази на місяць. Вже 7977 підписників.

Сертифікати
й нагороди

Meta Business Partner. Таких всього ~16 в Україні

eSputnik Partner з 2019 р.

MailChimp Experts з 2010 р.

UpWork Top Rated

#261 в TOP-1000 компаній у світі, 2023 за версією Clutch

TOP Advertising Company в Україні, 2023 за версією Techbehemoths

Клієнти

З 2008 року ми працювали з 263 Клієнтами і допомогли їм зробити інтернет-маркетинг ефективнішим і заробити більше.

Клієнти
ПРО НАС

Чому ми обрали Roman.ua?
Тому що в хорошому сенсі вони задроти.