Реклама у Фейсбук: супергеройське керівництво з Facebook Ads Manager 2021
У цій статті ми розповімо, як налаштувати рекламу у Фейсбуці: вказати цільову аудиторію, розібратися з бюджетом компанії, вибрати правильну платформу для розміщення та формат реклами, а також розглянемо всі зміни у новому оновленні.
Ми переклали та адаптували статтю Klientboost. Стаття також оновлюється з урахуванням нововведень та планів щодо розвитку інструментарію на 2021 рік.

Вміння правильно використовувати Ads Manager від Фейсбук схоже на супергеройську навичку: за допомогою рекламного кабінету у Фейсбуці можна достукатися до 2 мільярдів людей. А це означає, що 20% населення Землі побачить твою рекламу або прочитає твої пости.
Але навіть найкласніші маркетингові ідеї можуть просто померкнути в процесі виснажливих налаштувань рекламних кампаній у Facebook Ads Manager. Всі ці формати, способи оптимізації та ставки…

Щоб допомогти Людині-Павуку та іншим супергероям, ми склали це покрокове керівництво з Facebook Ads Manager — від створення першої реклами до оптимізації для кращого ROI.
Так що наступного разу, коли мирні жителі (твої колеги) заб’ють на сполох, ти знатимеш, що робити!
Навіщо потрібний Facebook Ads Manager?
Задумався, навіщо взагалі знати про рекламний кабінет у Фейсбуці і до чого весь цей галас? А ось навіщо.
Звіт Buffer про соціальні мережі за 2019 рік показав, що 93% маркетологів використовують Facebook для свого бізнесу та 91% вкладають кошти в рекламу у Facebook.
І, схоже, не дарма. Німецькому порталу домашнього декору вдалось знизити CPA на 22% за допомогою Facebook Custom Audience, щоб направити якісний трафік партнерським сайтам. І це лише один приклад.
Якщо хочеш увійти до 91% маркетологів, які досягають своєї аудиторії, тобі не обійтися без Ads Manager або Power Editor. Але Power Editor — штука надто крута і Facebook вже прибрав його як окремий інструмент.
У 2018 році вийшло оновлення Facebook Ads Manager. Зміни торкнулися в основному інтерфейсу та дизайну, але деякі функції також перетворилися, наприклад, більше не буде Power Editor — частину його функцій перенесли в Ads Manager.
Тепер у Бетмена нова версія Ads Manager, з яким ти здійсниш багато подвигів:
- створиш рекламну кампанію;
- проведеш A/B тест;
- зможеш управляти бюджетами та ставками;
- відстежиш роботу своїх компаній;
- зробиш оптимізацію для більшого ROI;
- вивчиш цільову аудиторію.
Майже як пояс у Бетмена.

А ось і радісна новина: опанувати все це не так вже й складно. Все, що потрібно, це налаштувати рекламний кабінет у Фейсбуці та розібратися в інструментах.
Зміст
Звучит непогано. Готовий?
Починаємо роботу у Facebook Ads Manager
Просто уточню: Ads Manager — безкоштовний інструмент. Ти платиш лише за покази своєї реклами цільовій аудиторії.
Потрапити до рекламного кабінету Фейсбуку можна трьома способами:
1) За допомогою цього посилання, яке веде відразу на твій акаунт (можна додати до закладок).
2) Натисніть на стрілку-випадайку у верхньому правому кутку будь-якої сторінки, потім Manage Ads (Створити рекламу).

Ти опинишся на сторінці рекламних акаунтів і зможеш вибрати потрібний.
3) Додаток для мобільных пристроїв. Можеш зайти на акаунт у менеджері і переглянути свою рекламу будь-коли.
Навігація в Ads Manager
На перший погляд рекламний кабінет Фейсбуку може збити з пантелику, особливо після змін у 2018 та 2019.
Щоб було простіше, ми підписали усі елементи. А потім розкажемо, що з цим робити.
1. Верхня панель навігації
2. Огляд акаунту
3. Витрати за останні 7 днів
4. Фільтри за датою

5. Огляд рекламної кампанії
6. Огляд групи оголошень
7. Огляд реклами
8. Кнопка створення нової кампанії
9. Пошук та фільтри
10. Розбивка колонок та кампаній
11. Результати та метрики
Щоб не загубитися в Ads Manager, використовуй меню навігаційної панелі.

У рекламному кабінеті Фейсбуку ти зможеш легко переміщатися між кампаніями, цільовою аудиторією, налаштуваннями та багато чим ще.
Крім меню, варто ознайомитися ще з трьома речами:
- Пошук — швидко знаходь кампанії, рекламу та групи оголошень.
- Повідомлення — що нового на твоїй сторінці.
- Допомога — FAQ та глосарії на випадок, якщо щось не виходить.
Створюємо рекламу у Фейсбук
Навчитися створювати та налаштовувати рекламу порівняно із заняттям танцями: з першими кроками можна оступитися і впасти. Але після однієї успішної кампанії ти здорово відпалюватимеш на рекламному танцполі Фейсбуку, а це керівництво тобі допоможе.

Роботу з рекламним кабінетом Facebook починаємо з натискання на зелену кнопку Create (створити) у лівому кутку на вкладці кампаній.
У новому оновленні в рекламному кабінеті Facebook з’явився новий режим Quick Creation (швидке створення). З назви зрозуміло, що це режим для швидкого створення та зміни кампаній, але використовувати його варто лише досвідченим маркетологам.
Ми ж зосередимося на режимі «Guided creation» (режим створення з підказками).
У цьому режимі рекламний кабінет Facebook сам проведе тебе через весь процес. Все, що треба робити — вибирати потрібні варіанти та вставити найкращий копірайтерський текст, який ти заздалегідь заготовив. Легко, правда?
Крок 1. Вибери ціль кампанії
Визнач, які цілі має виконати реклама у Фейсбуці: залучити нові ліди чи покупців, закликати людей завантажити контент тощо.
Цей крок є важливим фактором успіху. Він визначає варіанти оптимізації та ставок, які будуть доступні пізніше.
Докладніше про вибір цілей написали Фейсбук у своєму керівництві.
Розглядай ці цілі як фундамент рекламної кампанії. Переконайся, що вони служать кінцевим цілям, а не просто відкручування кліків та показів.
Ads Manager пропонує вибір з 11 цілей:
У швидкому режимі цих цілей 13:
Крок 2. Назви свою кампанію
Тут все просто, потрібно лише прописати назву.

Крок 3. Вибери цільову аудиторію
Гнучкість налаштування цільової аудиторії у Facebook Ads Manager нічим не поступається Містеру Фантастику із Фантастичної четвірки — таргетувати можна, ґрунтуючись на демографії, минулих відвідуваннях сайту, інтересах, конверсії та інше. Вибір непристойно широкий.
Думка експерта

Роман Рибальченко
засновник Roman.ua
Лайфхак №1: Гіперлокальний таргетинг в B2B
Якщо ти ведеш рекламу для B2B з невеликою кількістю осіб, які приймають рішення (наприклад, їх всього 300 або 1000 осіб по всій країні), ти можеш створити Facebook Ads по радіусу навколо геоточки. Наприклад, це може бути HeadQuarters великої корпорації (якщо ти знаєш, де знаходиться офіс десяти чи тисячі твоїх «найсмачніших» клієнтів), виставка, конференція на 1–3 дні тощо. Для цього необхідно просто налаштувати таргетинг на радіус навколо потрібного місця.
Тоді виходить гіперлокальний таргетинг, тому що ти націлюєш рекламу на користувачів у радіусі 1 милі, що дорівнює 1,6 км (мінімальний радіус у Facebook — 1 миля, максимальний — 50 миль).
Цей же підхід можна використовувати в інших інструментах, наприклад, у рекламі на YouTube або в Яндекс.Аудиторіях, що дозволить націлюватися в B2B на дуже цільову аудиторію, виходячи з геоточки.
Схожий підхід ми використали у ВКонтакті. Знаходили особу, яка приймає рішення (ОПР), додавали її до аудиторії для показу рекламної кампанії, додавали 49 її друзів (бо в рекламі у «ВКонтакті» мінімальний розмір аудиторії 50 осіб). Ставили галочку «до 100 показів на користувача» та максимальний CPM $0,67
За $2,67 ми отримали 4000 показів на 50 осіб. З галочкою до 100 показів на користувача це означає, що все було відкручено не на одну людину. У середньому кожен із них бачив рекламу нашого оголошення 80 разів — це дуже класний інструмент, якщо потрібно, щоб ключовим людям на ринку було донесено твій меседж і їм здавалося, що твоя реклама скрізь.
Говорити про важливість вибору правильної аудиторії можна годинами, тож обмежимося короткою порадою: цільова аудиторія у Facebook Ads має відповідати твоїй пропозиції.
Не варто рекламувати одну пропозицію кожній людині у своїй воронці продажів. У цих людей різні проблеми та різні очікування від твого продукту.

Головне завдання — визначити портрет покупця, щоб створити повідомлення, що базуються на персоналіях та бажаннях цільової аудиторії.
У цьому випадку ти уникнеш однієї з найзгубніших помилок у рекламі, яка ламає навіть найкрутіші кампанії — неправильний таргетинг.
Порада: не забудь виключити аудиторії минулих конверсій та людей, які вже відвідали сторінки конкретних пропозицій.
Думка експерта

Роман Рибальченко
засновник Roman.ua
Лайфхак №2: Таргетуй на людей, що відписалися від розсилки
Люди можуть відписатися від твоєї e-mail-розсилки, тому що вона була надто частою. При цьому загалом вони готові в тебе купувати. Щоб і далі використовувати свою базу передплатників, можна просто залити список e-mail, що відписалися у Facebook, і в тебе буде матчитися* своя аудиторія (відсоток матчингу 50% і вище). За цими людьми ти можеш запустити Facebook Ads з новою акцією або оффером. На одному нашому проєкті в B2C-e-commerce конверсія в заявку в таких випадках була в 2,5 рази вищою за середню по сайту, а вартість одного замовлення склала $3,5. Клієнт із такою ціною залучення пристойно заробляв на замовленнях.
На основі e-mail-адрес колишніх та поточних читачів твоєї розсилки можна створювати look-alike-аудиторії (LAL). Можна заливати на Facebook список людей, які оформили у тебе замовлення десь в офлайні за номерами мобільних телефонів, та створювати схожі аудиторії. Або вивантажувати всі номери телефонів за вхідними дзвінками з АТС за певний період та використовувати ці дані.
Таким чином, навіть якщо у тебе немає сайту (але ти надсилав СМС потенційним покупцям або отримував дзвінки від них), ти все одно можеш використовувати мобільні дані для таргетингу своєї реклами.
* Матчинг – перетин залитої бази з базою, яку Facebook знайшов у себе і зробив доступною для таргетингу. Наприклад, ти залив 1000 e-mail, вони збіглися з даними 500 осіб, на цю аудиторію і відкручуватиметься реклама.
Лайфхак №3: Враховуй особливості таргетингу на США та інші країни
На ринках країн, де «Фейсбуком» користується більшість населення і, як наслідок, збирається багато даних, дійсно працюють Facebook Ads на дуже вузькі таргетинги. Наприклад, чоловіки конкретного віку з певними інтересами (вони щось лайкнули). Отже, ти збираєш дуже вузьку аудиторію, виходячи з її інтересів (наприклад, любителі тварин). Коли ти накладаєш багато таргетингів, на виході маємо, наприклад, від 200 тисяч до 2 млн людей, які потрапляють до цієї аудиторії. Така реклама працює добре.
Але якщо використовувати той самий підхід для ринку зі значно меншою кількістю населення, при тому ж таргетингу ти отримаєш аудиторію в рази меншу. Наприклад, від 20 до 200 тисяч. Така реклама працює гірше, а креативи для Facebook Ads дуже швидко вигорають: аудиторія на вхід невелика, і вона швидко закінчується.
У Європі та країнах СНД у Facebook набагато менше даних. Наприклад, у США всім відомо, що, якщо у людини поштовий індекс Х, то вона заробляє ХХХ грошей. У США у Facebook хороше проникнення на ринки — ти відвідуєш багато сайтів, на яких стоїть Facebook Pixel, плюс соцмережа та рекламні агенції можуть купувати дані у провайдерів інтернету.
У випадках із ринками Швейцарії, Німеччини, Молдови, Румунії, України, Білорусі населення менше, даних у Facebook теж менше, і там не працює вузький вирізаний таргетинг. Що робити? Використовувати широкий! Наприклад, ти задаєш параметри «чоловіки 25–45», і потім Facebook вже своїми алгоритмами, так скажімо, «під капотом», знаходить тих, хто відгукується та не відгукується на вашу рекламу, і розуміє, кому її показувати частіше. Така схема дозволяє показувати рекламу більшій кількості людей, і креатив вигоряє повільніше.
Крок 4. Вибери місце для реклами
З виходом оновлення змінилися плейсменти. У рекламному кабінеті Facebook з’явилася чудова функція, яка показує, як Facebook Ads будуть виглядати в кожному з варіантів розміщення. Самі варіанти залишилися ті самі:
- Стрічка новин (для мобільних та пк);
- Правій колонці сайту;
- Інстаграмі;
- Audience Network;
- Instant Articles;
- У прямих трансляціях;
Чи варто розміщувати Facebook Ads у всіх цих місцях та каналах? Навряд чи. У статті Kissmetrics зазначено, що реклама в Інстаграмі працювала на 500% краще, ніж реклама у мобільній стрічці новин Facebook, якщо оцінювати за CPA.
Все залежить від того, що ти пропонуєш і яку аудиторію таргетуєш. Наприклад, якщо хочеш, щоб люди завантажили мобільний додаток, Facebook Ads краще розмістити у мобільній стрічці новин.
Якщо не впевнений, де краще розмістити рекламу, ось що пропонує Фейсбук:
- Впізнаваність бренду: Facebook та Instagram.
- Залучення: Facebook та Instagram.
- Перегляди відео: Facebook, Instagram та Audience Network.
- Налаштування додатку: Facebook, Instagram, Messenger та Audience Network.
- Трафік (кліки на сайт та залучення до додатку): Facebook, Messenger та Audience Network
- Продажі за каталогом продуктів: Facebook та Audience Network
- Конверсії: Facebook, Messenger та Audience Network
Думка експерта

Роман Рибальченко
засновник Roman.ua
Лайфхак №4: Не завжди відключай mobile
Багато фахівців вимикають mobile, тому що він показує недостатню ефективність: частіше відбувається склікування реклами, сайти гірше оптимізовані під мобільні пристрої і т.д. % Однак варто брати до уваги, що зараз і у нас, і на Заході у сфері e-commerce від 60% відвідувань йдуть з мобільних пристроїв.
Ми й самі раніше часто відключали mobile, тому що люди випадково клікали по оголошеннях і гірше купували (багато хто звикли купувати з комп’ютера). Але в якісь моменти ми перестали це робити та виявили, що з mobile отримуємо багато дешевого трафіку. Так, він конвертується трохи гірше, але за рахунок його дешевизни та кількості кампанія добре розкручується, сумарна кількість продажів хороша, ефективність кампанії з погляду ROI теж на належному рівні. І в результаті, навіть з тим, що mobile працює трохи гірше, клієнт заробляє більше чистого прибутку, ніж без нього.
Крок 5. Встанови бюджет кампанії
У Facebook Ads Manager використовується аукціонна система ставок, як і в Google Ads. Повір, це ціла наука.
Щоб вказати бюджет, перейдіть на вкладку Budget & Schedule (Бюджет та графік) в Ads Manager. Вибрати можна між Daily та Lifetime budget (денним та бюджетом на весь термін дії).
Проведемо прискорений курс по бюджету рекламних кампаній.
Daily budget — Фейсбук витрачатиме певну кількість грошей щодня у встановлені дні.
Зверни увагу, що вказуючи денний бюджет, ти встановлюєш середнє значення. Це означає, що Фейсбук намагатиметься видавати зразковий результат (залежно від бюджету) щодня протягом кампанії.
У деякі дні він може побачити більше можливостей та витратити до 25% більше, ніж твій денний бюджет.
Не хвилюйся, якщо витрати в рекламному кабінеті Фейсбуку виглядають як на графіку нижче. Просто це так працює.
Lifetime budget — Фейсбук витратить цю суму за встановлений час дії.
Пізніше ти легко зможеш збільшити або зменшити бюджет на вкладці «Група оголошень» (Ad Set).
Крок 6. Оптимізація показів
Після того, як встановив бюджет, натисни на «Show Advanced Options» (показати розширені параметри), щоб перейти до наступного кроку.

Натисніть на зображення, щоб побачити його повністю
На цьому етапі створення ти встановиш для Фейсбуку пріоритетні цілі: конверсія, кліки по лінках або покази реклами величезній кількості людей на день.
Ось як Фейсбук пояснює оптимізацію показів:
Ми намагаємося принести вам найвищі результати за оптимальною ціною. Наприклад, якщо ви оптимізуєте рекламу для кліків за посиланням, ми будемо показувати її людям з аудиторії, які з найбільшою ймовірністю натиснуть на посилання.
Є 4 налаштування оптимізації показів Facebook Ads:
- Conversions — соціальна мережа зробить все, щоб показати Facebook Ads зацікавленим людям. Загалом, зробить для тебе найважчу частину оптимізації.
- Link Clicks — Фейсбук фокусується на тому, щоб користувачі клікали по твоїх банерах та переходили на посадкову сторінку або сторінку завантаження. Якщо твоя ціль залучити якнайбільше відвідувачів на сайт, це дуже хороший варіант.
- Daily Unique Reach — соціальна мережа покаже Facebook Ads максимальній кількості людей щодня. Цей метод добре працює разом із ретаргетингом.
- Impressions — соціальна мережа оптимізує Facebook Ads, щоб їх побачило якомога більше людей. Ця опція хороша для бізнесу, який хоче підняти впізнаваність бренду.
Для найкращого результату вибирай оптимізацію, яка ближче до цілі твоєї кампанії (швидше за все це конверсія).
Крок 7. Переглянь метод рекламних ставок (опціонально)
Якщо ти ще новачок, можеш сміливо пропускати цей крок та використовувати автоматичні ставки. Або вручну призначити ставки в рекламному кабінеті Facebook і вказати, скільки тобі коштує конверсія.
Наприклад, якщо ти оптимізував Link Clicks, можеш призначити найбільшу суму, яку готовий заплатити за один клік.
Крок 8. Вибери графік показів (опціонально)
Якщо ти використовуєш Lifetime budget, Facebook Ads Manager пропонує налаштувати графік кампанії. Це означає, що ти можеш вибирати, в які дні та години реклама буде показана.
Наприклад, якщо вибереш 17:00 – 20:00 у вівторок, Facebook Ads будуть показані користувачам увечері за їх локальним часом.
Тож ти пройшов технічну частину. Час втілитись у супергеройський костюм і перейти до найкрутішої стадії.

Думка експерта

Роман Рибальченко
засновник Roman.ua
Лайфхак №5: Використовуй оффер з обмеженням за часом, ціною або асортиментом
Пошукова реклама працює виходячи з інтенту користувача, тобто якщо людина вбиває якийсь свій запит у Google або Яндекс, значить, він, швидше за все, хоче щось купити, він чимось зацікавлений. У Facebook такого немає. Там користувач скролить стрічку, розважається, відпочиває і не має ніякого конкретного інтенту. Щоб йому щось продати, ми маємо дати привід купити саме зараз, а не відкласти ухвалення рішення на завтра (що означає ніколи).
Один із варіантів створення цього приводу — попрацювати зі scarcity та fear of missing out твого оффера. Що це означає? Це або дати дедлайн, акцію, знижку, плюшку або показати обмеженість пропозиції. І тоді, навіть якщо ми піднімаємо ціни, користувачу здається, що він може заощадити гроші.
З’являється таймер, який ніби каже: «Купи зараз! Потім ти втратиш цю пропозицію». Наприклад, «Тільки сьогодні» та якісь перекреслені ціни чи «Тільки сьогодні безкоштовна доставка». Таким чином ми створюємо обмеження. У користувача з’являється страх щось втратити, щось не отримати. У випадку з Facebook-рекламою користувачеві потрібна причина виконати дію тут і зараз. Якщо ти даєш йому цю причину, то ефективність реклами стає в рази вищою.
Існують бізнеси, які спеціально заводять для Facebook Ads окремі сайти, де вказано завищену ціну, за якою товар насправді ніколи не продається. Просто щоб була можливість перекреслити ціну та показати псевдознижку. Цей підхід класно демонструє, як саме це працює у Facebook-рекламі.
Крок 9. Створи рекламне оголошення
У цьому кроці ти створиш Facebook Ads з усім необхідним: оголошенням, посиланнями та картинками.
Ads Manager дозволяє використовувати існуючий пост або створити нове оголошення.
Є низка причин, через які просування існуючих постів у Фейсбуці може добре окупитися.
По-перше, можна вибрати пости з найбільшим рівнем залучення. Замість того, щоб гадати, ти просуватимеш уже протестований пост.
По-друге, використовуючи записи зі своєї сторінки в оголошеннях, ти гарантуєш, що всі лайки та шейри не розподіляються на різні рекламні пости в рамках різних рекламних кампаній.
Просуваючи лише один пост у кількох групах оголошень для різної аудиторії, всі лайки (тобто соціальна підтримка) збиратимуться під цим постом.
Але насамперед склади хороший текст.

Далі вибери «Use Existing Post» (використовувати існуючий пост).

Створи нову рекламу
Почни із вибору рекламного формату. Варіантів у рекламному кабінеті Facebook дуже багато, найпопулярніші:
- Карусель;
- Одна картинка;
- Відео;
- Слайд-шоу;
- Холст;
- Генерація лідів.
Вибір залежить від цілей — яка форма оголошення найкраще підходить пропозиції.
Більше того, Facebook Ads на мобільних вимагає зовсім іншого підходу, ніж на ПК — не всі дизайни та оголошення виглядають однаково добре на різних платформах.
А тепер налаштуйся на роботу і створи одне або кілька Facebook Ads, заповнивши порожні клітинки та обравши потрібні картинки та заклики до дії.

Після того, як ти підібрав правильну картинку або відео та заповнив текстові поля, у тебе вийде реклама, яка виглядає як ті, що ти бачив у стрічці.

Якщо ні, ось тобі 18 порад, як налаштовувати рекламу у Фейсбуці. Тепер вже точно все вийде.
У темряві нічній, при світлі дня… Кхм. Якщо ти всім задоволений, тисни на зелену кнопку «Place order» — готово, твоя реклама на Фейсбуці!

Хочеш довірити налаштування реклами у Facebook професіоналам?
Ми глибоко розуміємо, як приводити продажі та заявки з реклами з оплатою за клік.
Редагуй кампанії за допомогою Facebook Ads Manager
Після того, як ти опублікував свою Фейсбук-рекламу, швидше за все, доведеться вносити невеликі правки або зміни. Наприклад, ти помітив помилку в тексті і хочеш виправити це якнайшвидше.
Щоб відредагувати існуючу кампанію або групу Facebook Ads, наведи курсор на її назву та натисни на іконку редагування. Можеш вибрати відразу кілька оголошень і відредагувати їх разом як справжній супергерой.
Тебе направлять на нове спливаюче вікно, де ти зможеш швидко внести зміни.
У Facebook Ads Manager ти можеш:
- Змінити ім’я кампанії;
- Налаштувати бюджет;
- Зупинити чи запустити кампанію;
- Змінити назву групи чи окремого оголошення;
- Змінити місце розміщення;
- Вибрати цільову аудиторію;
- Змінити текст, картинки та лінки;
- Вибрати інші заклики до дії;
- Редагувати оптимізацію за показами;
Перш ніж робити редагування, почекай хоча б 24 години — Фейсбуку потрібен час, щоб оптимізувати покази Facebook Ads і запустити просування на повну.
Звіти у Facebook Ads Manager
На додаток до всіх цих функцій менеджер також можна використовувати для звітів.
Реклама у Фейсбуці, немов маленька дитина, може згодом «розпуститися», що призведе до зниження показів та погіршення результатів. Тому за нею потрібний постійний уважний контроль.
Розберемо, як відстежувати потрібні метрики без особливих зусиль.
Спершу зрозумій, що саме варто відстежувати у звітах. В іншому випадку ти опинишся в ситуації, коли в тебе купа інформації і ти не маєш уявлення, як її використовувати.

Майже в кожному Facebook Ads Manager ці метрики представляють досить глибокий огляд по кожному оголошенню або групі оголошень:
- Cost-per-conversion — скільки коштує конверсія (наприклад, щоб отримати нового покупця або лід, щоб твій додаток завантажили і т.п.);
- Коефіцієнт конверсії — скільки людей, які бачили твою рекламу, буде залучено;
- Частота показів оголошень — скільки разів у середньому людина побачила твою рекламу;
- Показник відносності — наскільки близько твоя кампанія стосується цільової аудиторії.
Не зациклюйся на марнославних метриках (якщо в тебе не єдина ціль — підвищити рівень впізнаваності бренду), таких як:
- Загальна кількість показів;
- Cost-per-click;
- Ціна за тисячу показів.
В Ads Manager можна розбити звіти на окремі оголошення для детального уявлення про ефективність кампанії.
Стовпці у звітах про кампанії у Facebook Ads Manager
У стовпцях ти можеш перемикатися між звітами та змінювати метрики, які хочеш подивитися.

Ти можеш вибрати вже готовий звіт або створити свій, натиснувши «Customize columns» (налаштувати стовпці).
Коротко про метрики, доступні в Ads Manager:
Performance: Results, Result Rate, Reach, Frequency, Impressions, Delivery, Social Reach, Social Impressions, People Taking Action, Positive & Negative Feedback, Amount Spent, etc.
Engagement: Post Engagement, Post Comments, Post Shares, Page Engagement, Page Likes, Page Mentions, Event Responses, Check-Ins, Offer Claims, etc.
Clicks: Link clicks, Unique Link Clicks, CTR, Social Clicks, etc.
Messaging: New Messaging Conversations, Messaging Replies, Cost per New Messaging Conversation, etc.
Media: Video Average Watch Time, Canvas View Time, 3-Second Video Views, 10-Second Video Views, 30-Second Video Views, Video Watches at 25%, Video Watches at 100%, etc.
Website Conversions: Website Leads, Website Searches, Website Adds to Cart, Website
Registrations Completed, Cost per Website Conversion, Cost per Website Purchase, Website Conversion Value, Website Custom Conversions, etc.
Apps: Desktop App Installs, Mobile App Actions, Mobile App Adds to Cart, Mobile App Purchases, Cost per App Install, etc.
On-Facebook: On-Facebook Purchases, Leads (Form), Cost per On-Facebook Purchase, etc.
Offline: Offline Leads, Store Visits, Offline Purchases, Offline Adds to Cart, Cost per Offline Purchases, etc.
І не забудь зберегти створений звіт!
Використай Breakdown (розбивку) у звітах
За допомогою розбивки у Facebook Ads Manager можна відфільтрувати звіти:
- За часом: день, тиждень, 2 тижні, місяць;
- За доставкою: вік, стать, точки кампанії, країна, регіон, пристрій показів, платформа, час дня та інше;
- За дією: пристрій для конверсії, реакція на публікацію, місце призначення, тип перегляду відео, картка галереї та інше.
Ads Manager дозволяє вибрати до одного критерію з кожної секції (наприклад, один з Доставки, один з Дії, один з Часу).

Ось приклад звіту, розбитого за місцем показу:

Думка експерта

Роман Рибальченко
засновник Roman.ua
Лайфхак №6: Використання Facebook Breakdown
Найчастіше фахівці створюють багато кампаній та дроблять їх (у випадку з ринком США та Канади це працює, у випадку з ринком СНД див. фішку № 1)
Припустимо, ти не заклав під час створення кампанії якийсь таргетинг — не сегментував її за типами пристроїв, географії тощо. Або, навпаки, роздробив кампанії за критерієм, який не впливає на ефективність реклами
Однак ти завжди можеш сегментувати дані після незалежно від виставленого таргетинга. Відповідно, робиться breakdown (розчленування) на рівні конкретної кампанії або акаунта, і можна знаходити закономірності та вносити правки до таргетинга.

Наприклад, у Facebook Ads Manager ми можемо подивитися, як розподілився трафік у кампанії, націленій на весь світ, яку частку бюджету на яке гео витратили і які були показники рентабельності по країнах (ROI, вартість заявки / продажу тощо).

У цьому прикладі зроблено breakdown по статі: бачимо, що Cost per Result за чоловіками дешевше, але й обсяги трафіку менші. Далі можна подумати про те, як залучити більше чоловіків, якщо таргетуватися на них вигідніше.

Таким чином, можна знайти якісь особливості, які надалі вплинуть на твої налаштування кампанії. Наприклад, ти припиниш таргетувати Facebook Ads на жінок або людей старше 45 років загалом на всьому акаунті або на всіх рекламних кампаніях.
Для цього з Facebook Ads Manager потрібно взяти багато гранульованих даних, розбитих по кампаніях, групах, і замість спроби вичленувати якийсь патерн в одній групі піднятися вище і спробувати виявити загальний фактор.
Наприклад, ти визначаєш, що ідеальний клієнт — це чоловік віком 25–44 років. Далі коригуєш усі свої рекламні кампанії на цей загальний фактор. Підключаєш Facebook Ads на аудиторію 44-54 років, якщо бізнесу не вистачає заявок, лідів, продажів і т.д.
Пошук та фільтр в Ads Manager
Facebook Ads Manager — це дуже ґрунтовний інструмент і може допомогти знайти гори цінної інформації.
Якщо тобі цікаві лише конкретні кампанії, цілі чи дати, можеш знайти їх за допомогою фільтрів. Пошуковий рядок та фільтри знаходяться у верхньому правому кутку Facebook Ads Manager.
Відфільтрувати звіти у Facebook Ads Manager можна за безліччю факторів. Наприклад:
- Ціль — охоплення, конверсії, генерація лідів та інше;
- Плейсмент — стрічка новин, права колонка, Інстаграм та інше;
- Метрики — CPA, CPM, охоплення, покази та інше.
У діапазоні дат можна застосувати фільтри, щоб переглянути результати за певний період.

Якщо ти часто використовуєш якийсь фільтр, ти можеш зберегти його, натиснувши «Save filter» (зберегти фільтр), щоб не шукати його наступного разу.

Експорт та розшарування звітів
Поділитися звітами з клієнтом чи колегами просто. Усього є три опції в Ads Manager:
- Експорт — завантаж звіт у форматі Excel або CSV.
- Поділитися – отримай лінк, який ти можеш надіслати іншим людям з доступом до рекламного акаунту.
- Зберегти — відклади перегляд звіту на потім або признач регулярний email звіт.
Налаштування запланованого звіту у Facebook Ads Manager займе 30 секунд і заощадить купу часу.

Але автоматизація звітів далеко не найкращий спосіб заощадити час в Ads Manager. Ти можеш автоматизувати величезну частку оптимізації.
Автооптимізація в Ads Manager
Одна з найкращих функцій в Ads Manager — правила автооптимізації. По суті, ти кажеш Фейсбуку, як керувати кампаніями і він робить половину складної роботи за тебе.

З правилами автооптимізації твої кампанії будуть йти як по маслу і попереджатимуть тебе, коли щось йде не так.
У Facebook Ads Manager можна встановити 4 різні результати подій:
- Вимкнення групи оголошень, оголошення або кампанії;
- Надсилання повідомлень менеджеру з реклами (це ти);
- Регулювання бюджету (збільшення чи зменшення денного/бюджету на весь час);
- Регулювання вручну налаштованих ставок (збільшення/зменшення ставки).
Ці правила застосовуються до окремих кампаній, одиночних та груп оголошень або всіх активних кампаній.
Щоб створити автоматичне правило, натисни «Create rule» (створити правило) у вкладці редагування.
Згідно керівництва з автоматичних правил, доступні такі умови:
- Cost per Result
- Cost per Add Payment Info (Facebook Pixel)
- Cost per Click (Link)
- Cost per App Install
- Cost per Add to Cart (Facebook Pixel)
- Cost per Initiate Checkout (Facebook Pixel)
- Cost per Purchase (Facebook Pixel)
- Cost per Lead (Facebook Pixel)
- Cost per Complete Registration (Facebook Pixel)
- CPM (Cost per 1,000 impressions)
- Daily Spent
- Frequency
- Impressions
- Lifetime Spent
- Reach
- Results
Після того, як ти вибрав кампанії або оголошення у своєму Facebook Ads Manager, можеш створити комбінації умов, які призведуть до якоїсь дії.

Натиснувши «Create» (створити), нові правила будуть застосовані і Фейсбук почне моніторити результати твоїх кампаній.
Відстеження аудиторій
Є ще один інструмент в Ads Manager, про який ти повинен знати. Він називається «Audience Insights» (аудитории).

Якщо по-простому, то це місце, де Фейсбук може надати доступну інформацію щодо твоєї цільової аудиторії, включаючи географію, демографію, поведінку при купівлі та багато іншого.

Наприклад, якщо ти хочеш отримати більше інформації про тих, кому подобається твоя сторінка, вибери Facebook page у розділі «People connected to your page» (люди та інші сторінки).
Використовуй ці знахідки, щоб зробити Збережені Аудиторії, засновані на локаціях, покупках, інтересах та розширити свою цільову аудиторію.
Експерименти
У 2020 році в Facebook Ads Manager з’явився новий розділ «Експерименти» (Experiments), який об’єднав усі тести, які проводяться в акаунті, а також результати цих тестів. Раніше вони розміщувалися в розділах «Тести та результати» та «Спліт-тестування».
В “Експериментах” доступні:
- А/Б-тестування
- дослідження впізнаваності бренду
- тестування контрольної вибірки
- тестування оптимізації бюджету кампанії.
Головна перевага оновлення — фахівцям із контекстної реклами стало простіше підібрати оптимальний тест для своєї кампанії, порівнюючи різні типи тестування в одному вікні.
Аналіз рекламних кампаній
Поки що аналізувати рекламні кампанії можна через Facebook Analytics, але з 30 червня 2021 року цей інструмент перестане працювати.
Тенденція перенесення метрик до інших інструментів бізнесу була помітна давно. Також експерти пов’язують це рішення з обмеженнями з боку Apple на роботу з даними для iOS.
Натомість Facebook пропонує аналізувати результати рекламних кампаній у Facebook та Instagram за допомогою:
Facebook Business Suite. Допомагає керувати бізнес-акаунтами в Facebook та Instagram і показує детальну інформацію про контент, аудиторію та тенденції.
Events Manager. Допомагає налаштувати та керувати такими бізнес-інструментами як Facebook Pixel та Conversions API. Крім цього інструмент передає інформацію про дії (події), які відбуваються в офлайн-магазині,додатку та на вебсайті.
Менеджер реклами. Дозволяє бачити результати та коригувати таргетинг на рівні рекламних кампаній, груп оголошень та окремих оголошень на Facebook.
Атрибуція
У жовтні 2020 року Facebook прибрав можливість виставляти 28-денну атрибуцію в налаштуваннях Ads Manager.
Атрибуція допомагає зрозуміти цінність реклами та визначити найрезультативніші місця розміщення. Кількість днів атрибуції визначає час між переглядом чи натисканням реклами та виконанням дії. За замовчуванням в налаштуваннях виставлено 7 днів атрибуції.
Представники Facebook пояснили це прагненням браузерів забезпечити конфіденційність користувачів. Це оновлення не стосується Facebook Ads API, де і зараз можна переглянути дані щодо 28-денної атрибуції.
Обмеження щодо налаштування кампаній
Обмеження на кількість оголошень
З лютого 2021 року Facebook ввела обмеження на кількість відображуваних оголошень. Їхня кількість тепер залежить від витрат на рекламу в минулих місяцях: чим більше грошей витратили рекламодавці, тим більше оголошень доступно для показу.
Залежно від рекламного бюджету сторінки поділяються на чотири групи:
- маленькі та середні (до 100 тисяч $ на рекламу) — 250 оголошень на місяць
- середні (до 1 млн $ на рекламу) — 1000 оголошень на місяць
- великі (до 10 млн $ на рекламу) — 5000 оголошень на місяць
- дуже великі сторінки (від 10 млн $ на рекламу) — 20000 оголошень на місяць..
Свій ліміт можна переглянути у Facebook Ads Manager у розділі «Ліміт оголошень для сторінки».
Якщо у сторінки кілька рекламних акаунтів, потрібно встановити обмеження для кожного з них. У випадку, якщо буде перевищено ліміт оголошень, функціонал заблокується. Створити нові оголошення ви зможете лише видаливши або зупинивши частину вже створених.
Можна подолати обмеження, створивши додаткові сторінки для кампанії, але, за словами Facebook, цей варіант має кілька недоліків. Наприклад, сторінки конкуруватимуть одна з одною в аукціоні. Також бренду потрібно буде керувати двома сторінками, прив’язаними до однієї кампанії.
Обмеження рекламних кампаній для iOS
У компаніях з цілями «установка додатків» та «конверсії», таргетовані на iOS 14, події враховуються на основі API SKAdNetwork від Apple. Це спричинило такі зміни:
Звіти із затримкою. API SKAdNetwork не транслює звіти в режимі реального часу, а інформація надходить із затримкою до 4 днів. У звітах відображається час, коли події були надіслані API SKAdNetwork, а не час, коли вони насправді відбулися.
Приблизні результати. API SKAdNetwork передає Facebook результати, агреговані на рівні кампанії. Якщо в оголошенні крутяться кілька креативів, не можна побачити ефективність кожного з них. Для кампаній, що складаються з кількох оголошень та їх груп, можна застосувати статистичне моделювання.
Відсутність розбивок. Оскільки дані API SKAdNetwork надаються в узагальненому вигляді, то не можна переглянути розбивки конверсій по регіонах, статі, віку та місцях розміщення.
Відсутність звичних вікон атрибуції. Також немає можливості дивитися розбивки по CTR і коефіцієнту показів по вікнах атрибуції за 1, 7 або 28 днів. Замість них застосовується вікно атрибуції, яке надає API SKAdNetwork. Оскільки дані API SKAdNetwork можна переглянути лише в агрегованому вигляді, A/B-тестування доступне лише на рівні кампанії..
Перелічені зміни не поширюються на внутрішні метрики Facebook (наприклад, покази або кліки за посиланням), а також метрики кампаній з таргетом на користувачів Android або попередніх версій iOS.
Вітаю, супергерою!
Ну ось і все, ти пройшов курс молодого бійця та опанував Facebook Ads Manager. Тепер він не виглядає таким вже жахливим, чи не так?
Нагадаємо, що ти можеш робити у менеджері реклами:
- Створювати та редагувати рекламні кампанії;
- Відстежувати результати та робити звіти;
- Встановлювати свої правила та повідомлення.
Поради від експерта в інтернет-маркетингу Романа Рибальченко:
- Зважай на різницю у розмірі ринку та проникнення Facebook при виборі стратегії: вузький таргетинг проти широкого.
- Не завжди відключай показ на мобільних пристроях.
- Працюй з офферами: роби обмежену пропозицію, знижку, акцію.
- Використовуй breakdown та постійно уточнюй, доопрацьовуй портрет свого ідеального покупця з урахуванням цих даних.
- Використовуй дані своїх покупців з CRM (номери телефонів, e-mail тощо) для таргетингу в рекламі та знаходження схожих аудиторій.
- Використовуй гіперлокальний таргетинг, якщо працюєш з вузьким ринком B2B.
І навіть якщо всі ці опції та налаштування все ще кружляють голову, це минеться відразу ж, якщо ти зберешся силами і створиш свою першу рекламу у Фейсбуці. Відтепер ти навчатимешся вдвічі швидше.
Вперед, супергерою, дерзай!
Ми налаштовували рекламу у соціальних мережах для 40 компаній
Сервіс для онлайн бронювання квартир
Провайдер virtual dataroom
Інтернет-магазин агропродукції LNZweb
Сертифікати
й нагороди
Meta Business Partner. Таких всього ~16 в Україні
eSputnik Partner з 2019 р.
MailChimp Experts з 2010 р.
UpWork Top Rated
Clutch TOP-1000 компаній у світі за 2022 р.
TechBehemoths Awards 2022. Найкращі рекламні агенції України.
Клієнти
З 2008 року ми працювали з 263 Клієнтами і допомогли їм зробити інтернет-маркетинг ефективнішим і заробити більше.
Клієнти
ПРО НАС
Чому ми обрали Roman.ua?
Тому що в хорошому сенсі вони задроти.
Ми у ЗМІ
Ми – фанати продуктивності.
Ваш і наш час коштує дорого, і ми хочемо використовувати його максимально ефективно. Будемо раді домовитись про зустріч, внести її в календар та поговорити голосом особисто чи онлайн.
Але до зустрічі нам потрібно буде підготуватись. Для цього ми почнемо спілкування по email і надішлемо вам бріф.