Міні-кейс. Ціна залучення клієнта у контекстній рекламі впала в 3 рази
Мета даного кейсу показати, що навіть за 5 годин спеціаліста для невеликого бізнесу можна оптимізувати контекстну рекламу. У конкретному випадку — знизити ціну залучення клієнта в 3 рази.
Клієнт — магазин ambershop.com.ua
Завдання — вартість залучення клієнта була надто високою. Витрачали більше, ніж заробляли.
Команда — Ольга Рыбальченко.
Бюджет на контекстну рекламу — невеликий, тому витрати на проєкт —всього 5 годин спеціаліста (зазвичай ми працюємо над контекстними рекламними кампаніями по 10-20 годин на місяць).
Рішення — привести поточний акаунт у порядок, правильно налаштувати структуру.
Для початку потрібно сказати, що ми дотримуємося такої структури акаунту та кампаній.
Структура кампаній
1 кампанія = 1 продукт (послуга) з 1 географічним таргетингом та 1 типом (пошук/мережа/мобільний/десктоп). Наприклад:
- Вироби з бурштину — Україна — пошук
- Вироби з бурштину — Київ — пошук
- Вироби з бурштину — Україна — мережа
Структура груп оголошень
Всередині кампанії дроблення на групи оголошень є максимально детальне.
Деякі фахівці використовують підхід «1 ключове слово = 1 група оголошень». Цей підхід дуже часто рекомендує Google.
Такою структурою складно керувати:
- поміняти посилання на категорію чи товар
- підібрати нові пошукові запити
- складно позбутися внутрішньої конкуренції між словами, що перетинаються (крос-мінусування)
- не дає отримати багато трафіку.
- створює проблему «мало показів», коли по слову могла б показуватися реклама, але алгоритми пошукових систем не показують її.
Підхід «від ВЧ до НЧ»
Для структури ми використовуємо підхід — «від високочастотних запитів до низькочастотних».
Що це означає на практиці? Для магазину Ambershop найширший запит — «вироби з бурштину».
За групами оголошень запити будуть розбиті так:
- Вироби з бурштину
- Вироби з бурштину — купити
- Вироби з бурштину — купити Київ
- Вироби з бурштину — магазин
- Вироби з бурштину — Україна
Для цього Клієнта ми врахували, що запити можуть мати інформаційний характер, тому застосовуємо таке правило: запити без «купити», «ціна», «київ», «магазин» будуть у фразовій відповідності, решта — у широкій модифікованій (з плюсом).
Слова з «добавками», що продають, — більш цінні і принесуть більше продажів у рамках обмеженого бюджету.
Підбір ключових слів
Усі запити підбираємо вручну. Це дає глибоке занурення у тему, розуміння мінус-слів та структури акаунту.
Наше ноу-хау: створити 1 робочу групу оголошень, в вебінтерфейсі накидати в неї приклади слів і потім за допомогою пропозицій слів додати всі можливі варіанти, які запропонує Google. Навіть ті, що потім мінуситимемо.
Зберігаємо і робимо це доти, доки пропозиції не закінчаться. Потім завантажуємо це в Ads Editor, сортуємо за алфавітом і за допомогою drag & drop відразу розподілимо по групах.
Залишилося розібрати слова із групи «Слова — на розбір»

Плюси:
- усі ключові слова перед очима
- у рядку пошуку набираємо «відгуки» і одразу видалити всі слова, де це є
- відразу опрацьовуємо мінус-слова (потім ми їх ще відмінятимемо у відмінках)
Потім проставляємо типи відповідності. Завантажуємо в акаунт і проходимося по кожній групі знову. Дивимось, чи з’явилися ще пропозиції від Google.
Якщо створюємо акаунт не з нуля, то спочатку беремо всі слова зі звіту «пошукові запити» і додаємо їх. Працюємо аналогічно далі.
Крос-мінусування груп оголошень
Вироби з бурштину → мінус словами будуть «купити», «магазин», «київ» тощо.
Вироби з бурштину — купити → мінус словами будуть «магазин», «київ» і т.д.
Мета на цьому етапі: досягти мінімального перетину запитів між групами.
Так, на запит користувача буде відображатися максимально релевантне оголошення. І оголошення всередині акаунту не конкуруватимуть між собою.
Чи працюють автоматичні крос-мінусувальники?
— Ми пробували багато. Автоматика не працює. Або потрібно витратити більше часу на налаштування, ніж це зробити руками. Все одно, семантику треба перебирати руками.
Написання оголошень
У кожній групі по 2 оголошення:
З динамічною вставкою:

І без:

Для запуску цього достатньо. Потім можна аналізувати та тестувати.
Підсумкова структура

Ми використовуємо такий формат назви груп, щоб усі продукти були за алфавітом, підряд та їх було зручно шукати. Якщо не виходить – використовуємо додатково нумерацію.
Додаткові налаштування
- прописуємо всі доступні розширення оголошень
- вдумливо застосовуємо загальні списки мінус-слів, перевіряємо на конфлікти
- виставляємо денний бюджет та ставки на групу оголошень
- налаштовуємо автоматичні правила: піднімати ставку до топ-2-3, якщо нижче. Опускати ставку, якщо позиція вища ніж 2-3.
Результати оптимізації
За такого ж бюджету:
- ціна за клік (CPC) знизилася на 37%
- кількість кліків зросла на 38%
- CTR був високий – 14%, але піднявся до 17%
Ціна залучення покупця знизилася в 3 рази
Відгук Клієнта

Дмитро Шевченко,
керівник інтернет-магазину Ambershop
«Була проблема з налаштуваннями Google Ads, тому була висока вартість залучення клієнта з контексту. Вирішили залучити Ольгу для аудиту діючих кампаній, виправлення помилок та додаткового налаштування. Результат перевершив усі наші очікування, на рекламу почали витрачати менше, а заробляти більше. Вартість залучення клієнта стала меншою в 3-5 разів порівняно з періодом до налаштування. Дякую!»
Замовляй налаштування контекстної реклами «з 0» або оптимізацію існуючої.