18 Вересня 2020 Юлия Тёмкина 6 хв на прочитання

AMP-листи для бізнесу: приклади реалізації, переваги та недоліки

Якщо ви хочете зробити спілкування з передплатниками вашої розсилки інтерактивнішим і тим самим збільшити конверсію, використовуйте технологію AMP для email.

Що таке Accelerated Mobile Pages (AMP)

AMP (Accelerated Mobile Pages) — технологія прискорених мобільних сторінок з відкритим вихідним кодом. Дозволяє за низької швидкості мережі виконати швидке завантаження вебсторінок. Технологія створена компанією Google в 2015 році для економії часу користувачів. 

У березні 2019 року Gmail опублікував 3 кейси використання AMP для email з динамічним контентом у листах та оголосив про початок розгортання технології AMP для електронної пошти. Після Google технологію AMP почали застосовувати найбільші поштові сервіси, такі як Mail.Ru, Yahoo Mail та Outlook.com. 

Що таке AMP-лист 

За допомогою AMP-технології користувачі можуть взаємодіяти з отриманим контентом безпосередньо в тілі листа без переходу на сайт. 

Наприклад:

  • заповнити форму чи анкету;
  • відповісти на коментар;
  • забронювати зустріч у календарі або відповісти «піду», «не піду», «можливо»;
  • залишити відгук без переходу на сайт;
  • переглянути каталог;
  • перегорнути каруселі товарів, банерів;
  • відкрити картку товару прямо у листі,вибрати характеристики та купити.

Особливість AMP-розсилки — змінювати інформацію можна вже після відправки. Наприклад, ви відправили розсилку з акційними товарами, але потім акція закінчилася. Тоді ви можете замінити ціни на актуальні в зверстаному AMP-блоці.

Переваги для бізнесу

Динамічні листи заощаджують кліки та час користувача, що позитивно впливає на конверсію. 

AMP — це перегляд концепції email загалом, перехід від статичної картинки до інтерактивної взаємодії. 

Приклади впровадження AMP для пошти 

Зберегти картинку на дошці в Pinterest можна в тілі листа.

Pinterest AMP письма

OYO Rooms дозволяє фільтрувати готелі та варіанти оренди, не виходячи з пошти.

OYO Rooms AMP письма

Приклад від Google. Власники акаунтів у сервісі можуть відповідати на запрошення до календаря, не відкриваючи інший вебсайт..

Google AMP письма

Atlas 46 додав до AMP-листів можливість купити товари.

Atlas 46 AMP письма

У листі від сервісу Google Docs можна відповісти на коментар, повідомлення про який надійшло на пошту.

Google Docs AMP письма

Чи безпечна технологія AMP

AMP-листи працюють на JavaScript. Щоб забезпечити безпеку, Google створив набір скриптів і в листах можна використовувати лише їх. Дані користувачів захищені.

Проблеми впровадження AMP

  • Не всі послуги розсилок відображають AMP-листи.
  • Використовувати AMP для email-marketing важко. AMP-листи не передають «client id» і не підтримують AMP-аналітику. Це означає, що ми не можемо відстежувати конкретні дії клієнта в AMP-елементах листа. У класичному варіанті він переходить за посиланням на сайт і далі ми відстежуємо всі його дії.
  • Оскільки технологія не дуже популярна і не всі поштовики підтримують її, html залишається стандартом для листів. 
  • Нестандартна верстка листа. Конструктори листів поки що підтримують лише деякі AMP-елементи. Для повноцінної нормальної верстки потрібно підключати верстальника зі знанням JavaScript.

Думка експерта

Роман Рибальченко

Засновник агенції Roman.ua

АМР — цікава і перспективна технологія. Я бачу багато варіантів використання. Простий — надсилання акційних пропозицій із терміном дії.

Складніше — користувач отримує ланцюжок повідомлень і бачить останній статус при відкритті будь-якого з них. Це актуально для інтернет-магазинів, що інформують про статус замовлення (отримано, оброблено, надіслано).

Наша компанія бачить потенціал в AMP для email, тому що все, що заощаджує час користувача, спрощує його життя та утримує увагу, буде корисно бізнесу.

Впровадження AMP-технології є актуальним для тих, хто відправляє тисячі тригерів на день. З її допомогою ви можете структуровано виводити найголовнішу інформацію, швидкі кнопки (наприклад, «підтвердити реєстрацію», «додати в календар») або картки, які спростять користувачеві життя.

Технологія AMP має і великий мінус — вона підтримується ще не всіма поштовими програмами. Сподіватися, що використання АМР допоможе знизити частоту відправлення листів (адже користувач завжди отримає листа з актуальним змістом), не варто.

Кількість листів не зменшиться доти, доки хоча б 80% поштових сервісів не підтримуватимуть технологію АМР. У цьому випадку вже можна буде знехтувати частиною аудиторії, яка використовує застарілі поштові програми. Але якщо ці 20% цінні для бізнесу, все одно потрібно буде поєднувати АМР із класичною відправкою.

Компанії поки що не так часто використовують AMP-технологію, тому що вона потребує безліч технічних впроваджень.

Хотілося б, щоб в майбутньому послуги email-маркетингу передбачали більше зворотних сумісностей, готових механік на випадок, якщо поштова програма користувача не підтримує АМР, щоб він все одно міг отримати актуальну інформацію.

Як варіант — замість окремого html-листа для тих, хто не приймає AMP-листи, зробити один лист, у якому замінятимуться AMP-елементи на звичайні.

По суті, компанії мають надавати структурований контент, а поштові клієнти — спрощувати впровадження технології. Інакше кожній компанії доводиться програмувати зворотну сумісність для себе.

Ми тестуємо АМР у своїх розсилках і, коли будуть результати, поділимося ними.

Підпишись, щоб не пропустити свіжі матеріали

Нові статті, відео, подкасти про performance-маркетинг, інтернет-бізнес та продуктивність 3-4 рази на місяць. Вже 7937 підписників.

Партнери

Google Analytics Individual Qualified
з 2009 р.

Meta Business Partner.
Таких всього ~16 в Україні

  • Сертифікації: Bing Ads Accredited Professional 2015
  • HubSpot Email Marketing Certified 2020
  • HubSpot Inbound Certified Professional 2009
  • Reply.io Outbound Sales Mastery 2021
  • Сертифікований консультант Google Ads 2011

Клієнти

З 2008 року ми працювали з 263 Клієнтами і допомогли їм зробити інтернет-маркетинг ефективнішим і заробити більше.

Клієнти
ПРО НАС

Чому ми обрали Roman.ua?
Тому що в хорошому сенсі вони задроти.