РPС РЕКЛАМА
В СОЦМЕРЕЖАХ
Бізнес використовує таргетовану рекламу для залучення нових та повернення існуючих клієнтів. Величезна кількість таргетингів дозволяє знайти свою аудиторію.
Business Partner
Partner
КОМУ ПОТРІБНА
ТАРГЕТОВАНА РЕКЛАМА?
трафіку
Зазвичай це завдання на підготовку оферу (продукт, ціна, сторінка, оголошення) та підбір коефіцієнтів: ціна кліку, денний бюджет, обсяг трафіку, конверсія.
Підібравши коефіцієнти, бізнес роками працює з PPC і далі збільшує ефективність або обсяг покупок через цей канал.
OБИРАЮТЬ?
- Крута експертизаЗазвичай, до нас приходять Клієнти, які вже «обпеклися» на ринку, працюючи з непрофесіоналами та людьми, які берут мало грошей, погано розбираються та намагаються заробити кількістю, а не якістю проєктів. Над проєктами наших Клієнтів працюють кілька
PPC-фахівців , web-аналітик, проєктний менеджер та експерти з досвідоммаркетинг-директорів .1 - Фокус на проєктіМи терпіти не можемо «конвеєрного» підходу, беремо мало Клієнтів і глибоко опрацьовуємо рекламні кампанії для кожного. В середньому, наші
PPC-фахівці працюють з 3–7 проєктами одночасно і можуть приділити достатньо часу та фокусу.2 - БалансПідтримуємо здоровий баланс між автоматизацією, систематизацією та ручною регулярною роботою. Ми не сподіваємося тільки на алгоритми соцмереж (оскільки система реклами зацікавлена лише продати більше трафіку, наприклад — з мобільного). Але активно автоматизуємо рутину. Ми запроваджуємо унікальні скрипти, правила. Крім того, ми побудували
бізнес-процеси з оптимізації та регулярної звітності, які дозволяють тримати руку на пульсі рекламних кампаній і швидко знаходити можливості для зростання.3
- Крута експертизаЗазвичай, до нас приходять Клієнти, які вже «обпеклися» на ринку, працюючи з непрофесіоналами та людьми, які берут мало грошей, погано розбираються та намагаються заробити кількістю, а не якістю проєктів. Над проєктами наших Клієнтів працюють кілька
PPC-фахівців , web-аналітик, проєктний менеджер та експерти з досвідоммаркетинг-директорів .1 - Фокус на проєктіМи терпіти не можемо «конвеєрного» підходу, беремо мало Клієнтів і глибоко опрацьовуємо рекламні кампанії для кожного. В середньому, наші
PPC-фахівці працюють з 3–7 проєктами одночасно і можуть приділити достатньо часу та фокусу.2 - БалансПідтримуємо здоровий баланс між автоматизацією, систематизацією та ручною регулярною роботою. Ми не сподіваємося тільки на алгоритми соцмереж (оскільки система реклами зацікавлена лише продати більше трафіку, наприклад — з мобільного). Але активно автоматизуємо рутину. Ми запроваджуємо унікальні скрипти, правила. Крім того, ми побудували
бізнес-процеси з оптимізації та регулярної звітності, які дозволяють тримати руку на пульсі рекламних кампаній і швидко знаходити можливості для зростання.3
КЕЙСИ ПО PPC РЕКЛАМІ
В СОЦМЕРЕЖАХ
LNZ Web
З ЯКИМИ ІНСТРУМЕНТАМИ SOCIAL MEDIA PPC
МИ ПРАЦЮЄМО?
— Messenger
Quora
TikTok
рекламний бюджет Клієнта
Мінімальний контракт — від 3 місяців
Google Ads
Кампанії в GDN та Youtube
Пошуковий ремаркетинг
Базовий ремаркетинг
Кампанії у Google Shopping
Динамічний товарний ремаркетинг
Оголошення у всіх форматах
Комбінації ремаркетингу
Динамічний товарний ремаркетинг
Зв'язок Facebook з Google Analytics
Налаштування Facebook аналітики
Пошукові кампанії
Базовий ремаркетинг
Пошуковий ремаркетинг
Кампанії у Google Shopping
Динамічний товарний ремаркетинг
Динамічні пошукові кампанії
Кампанії в GDN та Youtube
Facebook Ads
Пошук аудиторій для таргетингу
Оголошення у всіх форматах
Налаштування Facebook аналітики
Комбінації ремаркетингу
Динамічний товарний ремаркетинг
Оптимізація Facebook Ads
Зв'язок Facebook з Google Analytics
Базове налаштування Google Analytics
Налаштування алертів про помилки
Перевірка установок Google Analytics
Фільтри, уявлення, правильний збір даних
Сплеск 404 сторінок, неправильна позначка посилань, обвал або різке зростання pageview та bounce rate
Налаштування аудиторій ремаркетингу
Регулярне коригування ставок
Чекліст регулярної оптимізації
Регулярні тести
Моніторинг KPI облікового запису
Автоматичні перевірки
Регулярна оптимізація облікового запису
Вид пошукових оголошень, які автоматично створюються на основі контенту сайту
RLSA допомагають рекламодавцям зв'язуватися з потенційними клієнтами, коли вони пішли з сайту і повернулися до пошуку товару або послуги в Google.
Ми побудували процес регулярної оптимізації та звітності, який включає у собі:
- Автоматично оновлюваний dashboard у Google Data Studio з показниками по всіх РК у порівнянні з попереднім періодом
- Щотижневі персональні звіти з коментарями фахівця про: ключові кампанії та показники, плани робіт з оптимізаці
- Щомісячний звіт по ROI або іншим KPI з підрахунком CPA та ROAS
- План робіт на місяць
- Щомісячний дзвінок або зустріч із командою для обговорення поточних кампаній та нових можливостей. У пакеті Marketing Pro - дзвінок раз на 1-2 тижні.
Ні. Зазвичай медіапланування це просто спосіб передбачити майбутнє за допомогою інструментів, на які впливає безліч зовнішніх факторів.
Наприклад, ви запустили кампанію, а ваше рекламне оголошення виявилося слабшим, ніж очікувалося, що призвело до збільшення CPC. Або обсяг фактичних кліків може бути значно нижчим, ніж передбачалося. Або ваш конкурент почав масштабні рекламні кампанії, а ви не можете отримати достатньо трафіку для ваших поточних бізнес-цілей із "прогнозованим CPC".
Рекламний аукціон залежить від систем трафіку, конкуренції, аудиторії та вашої пропозиції. Ось чому ми не намагаємось передбачити складне майбутнє. Натомість ми починаємо з мінімального контракту і показуємо результати в реальних цифрах.
Ні, не даємо. Якби ми гарантували повернення інвестицій, то зараз лежали б на пляжі. We are doing our best. Ми чесно працюємо, застосовуємо та тестуємо найкращі підходи.
Мы построили процес регулярної оптимізації та звітності, який включає у собі:
- Автоматично оновлюваний dashboard у Google Data Studio з показниками по всіх РК у порівнянні з попереднім періодом
- Щотижневі персональні звіти з коментарями фахівця про: ключові кампанії та показники, плани робіт з оптимізаці
- Щомісячний звіт по ROI або іншим KPI з підрахунком CPA та ROAS
- План робіт на місяць
- Щомісячний дзвінок або зустріч із командою для обговорення поточних кампаній та нових можливостей. У пакеті Marketing Pro - дзвінок раз на 1-2 тижні.
Ні. Зазвичай медіапланування це просто спосіб передбачити майбутнє за допомогою інструментів, на які впливає безліч зовнішніх факторів.
Наприклад, ви запустили кампанію, а ваше рекламне оголошення виявилося слабшим, ніж очікувалося, що призвело до збільшення CPC. Або обсяг фактичних кліків може бути значно нижчим, ніж передбачалося. Або ваш конкурент почав масштабні рекламні кампанії, а ви не можете отримати достатньо трафіку для ваших поточних бізнес-цілей із "прогнозованим CPC".
Рекламний аукціон залежить від систем трафіку, конкуренції, аудиторії та вашої пропозиції. Ось чому ми не намагаємось передбачити складне майбутнє. Натомість ми починаємо з мінімального контракту і показуємо результати в реальних цифрах.
Ні, не даємо. Якби ми гарантували повернення інвестицій, то зараз лежали б на пляжі. We are doing our best. Ми чесно працюємо, застосовуємо та тестуємо найкращі підходи
Сертифікати
й нагороди
Meta Business Partner. Таких всього ~16 в Україні
eSputnik Partner з 2019 р.
MailChimp Experts з 2010 р.
UpWork Top Rated
Clutch TOP-1000 компаній у світі за 2022 р.
TechBehemoths Awards 2022. Найкращі рекламні агенції України.
Клієнти
З 2008 року ми працювали з 263 Клієнтами і допомогли їм зробити інтернет-маркетинг ефективнішим і заробити більше.
Клієнти
ПРО НАС
Чому ми обрали Roman.ua?
Тому що в хорошому сенсі вони задроти.