РPС РЕКЛАМА
В СОЦМЕРЕЖАХ

Таргетована реклама (вона ж Social Media PPC) — інструмент performance маркетингу та реклами у соціальних мережах (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Сapterra, Quora).

Бізнес використовує таргетовану рекламу для залучення нових та повернення існуючих клієнтів. Величезна кількість таргетингів дозволяє знайти свою аудиторію.
Meta
Business Partner
Google Premier
Partner
Google Analytics Individual Qualification

КОМУ ПОТРІБНА
ТАРГЕТОВАНА РЕКЛАМА?

Зрілому бізнесу
Якщо у тебе працює бізнес-модель, ти розумієш скільки в середньому заробляєш із заявки, замовлення або покупця, то PPC в соціальних мережах допоможе:
1.
збільшити кількість покупців
«прогріти» і повернути тих, хто зайшов і не купив одразу
знизити залежність твого маркетингу від пошукового трафіку
2.
3.
Стартапам та новим IT-продуктам
Якщо ти ще шукаєш Product-Market Fit, намацуєш який продукт, для якої аудиторії та на яких умовах потрібно продавати, то таргетована реклама допоможе:
1.
швидко протестувати маркетингові гіпотези
зрозуміти вартість залучення Клієнта при різному обсязі
трафіку
визначити пріоритети розвитку продукту та покращити ціннісні пропозиції
2.
3.
У PPC рідко буває, що інструмент зовсім «не працює».

Зазвичай це завдання на підготовку оферу (продукт, ціна, сторінка, оголошення) та підбір коефіцієнтів: ціна кліку, денний бюджет, обсяг трафіку, конверсія.

Підібравши коефіцієнти, бізнес роками працює з PPC і далі збільшує ефективність або обсяг покупок через цей канал.
На жаль, відео доступне лише російською мовою наразі.
ЧОМУ НАС
OБИРАЮТЬ?

  • Крута експертиза
    Зазвичай, до нас приходять Клієнти, які вже «обпеклися» на ринку, працюючи з непрофесіоналами та людьми, які берут мало грошей, погано розбираються та намагаються заробити кількістю, а не якістю проєктів. Над проєктами наших Клієнтів працюють кілька PPC-фахівців, web-аналітик, проєктний менеджер та експерти з досвідом маркетинг-директорів.
    1
  • Фокус на проєкті
    Ми терпіти не можемо «конвеєрного» підходу, беремо мало Клієнтів і глибоко опрацьовуємо рекламні кампанії для кожного. В середньому, наші PPC-фахівці працюють з 3–7 проєктами одночасно і можуть приділити достатньо часу та фокусу.
    2
  • Баланс
    Підтримуємо здоровий баланс між автоматизацією, систематизацією та ручною регулярною роботою. Ми не сподіваємося тільки на алгоритми соцмереж (оскільки система реклами зацікавлена лише продати більше трафіку, наприклад — з мобільного). Але активно автоматизуємо рутину. Ми запроваджуємо унікальні скрипти, правила. Крім того, ми побудувалибізнес-процесиз оптимізації та регулярної звітності, які дозволяють тримати руку на пульсі рекламних кампаній і швидко знаходити можливості для зростання.
    3

  • Крута експертиза
    Зазвичай, до нас приходять Клієнти, які вже «обпеклися» на ринку, працюючи з непрофесіоналами та людьми, які берут мало грошей, погано розбираються та намагаються заробити кількістю, а не якістю проєктів. Над проєктами наших Клієнтів працюють кількаPPC-фахівців, web-аналітик, проєктний менеджер та експерти з досвідом маркетинг-директорів.
    1
  • Фокус на проєкті
    Ми терпіти не можемо «конвеєрного» підходу, беремо мало Клієнтів і глибоко опрацьовуємо рекламні кампанії для кожного. В середньому, наші PPC-фахівці працюють з 3–7 проєктами одночасно і можуть приділити достатньо часу та фокусу.
    2
  • Баланс
    Підтримуємо здоровий баланс між автоматизацією, систематизацією та ручною регулярною роботою. Ми не сподіваємося тільки на алгоритми соцмереж (оскільки система реклами зацікавлена лише продати більше трафіку, наприклад — з мобільного). Але активно автоматизуємо рутину. Ми запроваджуємо унікальні скрипти, правила. Крім того, ми побудувалибізнес-процесиз оптимізації та регулярної звітності, які дозволяють тримати руку на пульсі рекламних кампаній і швидко знаходити можливості для зростання.
    3

КЕЙСИ ПО PPC РЕКЛАМІ
В СОЦМЕРЕЖАХ

Знизили CPL на 40% та збільшили кількість конверсій в 2 рази
для кешбек-сервісу Smarty.Sale
Кейс интернет-магазина
LNZ Web
Сервіс віртуальних кімнат iDeals
Виробник пристроїв для геймерів
ВІДГУКИ
Спочатку співпрацювали з Романом, а тепер із усією командою Roman.ua. Приємно здивувала маркетолог Оля Рибальченко. Уважна до деталей, відповідальна, із системним підходом та бажанням зробити трохи більше, ніж очікує Клієнт. А взагалі, системність — це «релігія» Роми. Читати повністю
Вадим Ошкало
Керівник Intimo
Команда Roman.ua реалізувала нам підтримку першого в Україні геймерського реаліті шоу «Битва геймерів». Нині вони ведуть для нас низку проєктів під ключ. Хлопці постійно стежать за тенденціями у своїй галузі та орієнтовані на результат. Читати повністю
Ольга Андрєєва
Field Marketing Manager, Ukraine & CIS в Kingston
Спочатку співпрацювали з Романом, а тепер із усією командою Roman.ua. Приємно здивувала маркетолог Оля Рибальченко. Уважна до деталей, відповідальна, із системним підходом та бажанням зробити трохи більше, ніж очікує Клієнт. А взагалі, системність — це «релігія» Роми. Читати повністю
Вадим Ошкало
Керівник Intimo
Команда Roman.ua реалізувала нам підтримку першого в Україні геймерського реаліті шоу «Битва геймерів». Нині вони ведуть для нас низку проєктів під ключ. Хлопці постійно стежать за тенденціями у своїй галузі та орієнтовані на результат. Читати повністю
Ольга Андрєєва
Field Marketing Manager, Ukraine & CIS в Kingston
На місяць ми витрачаємо на залучення користувачів більше 100 000 доларів. До Роми звернулися із питанням оптимальності витрачання коштів. Результати ми отримали вже за 3 місяці. Середньозважені витрати були знижені на 35-40%. Потім ми збільшили кількість придбаних лідів на 30%. Читати повністю
Олександр Хлевнюк
Chief Revenue Officer в iDeals
У нас не було експертизи в PPC і потрібен був професійний погляд з боку. Ми довірили Олі функції маркетингового директора і залишилися задоволені. Для мене важливо, що я можу не контролювати агенцію, а повністю довірити налаштування реклами. Читати повністю
Дмитро Малахов
Співзасновник Dobovo.com
На місяць ми витрачаємо на залучення користувачів більше 100 000 доларів. До Роми звернулися із питанням оптимальності витрачання коштів. Результати ми отримали вже за 3 місяці. Середньозважені витрати були знижені на 35-40%. Потім ми збільшили кількість придбаних лідів на 30%. Читати повністю
Олександр Хлевнюк
Chief Revenue Officer в iDeals
У нас не було експертизи в PPC і потрібен був професійний погляд з боку. Ми довірили Олі функції маркетингового директора і залишилися задоволені. Для мене важливо, що я можу не контролювати агенцію, а повністю довірити налаштування реклами. Читати повністю
Дмитро Малахов
Співзасновник Dobovo.com

З ЯКИМИ ІНСТРУМЕНТАМИ SOCIAL MEDIA PPC
МИ ПРАЦЮЄМО?

Україна:
Meta Ads
— Facebook
— Messenger
— Instagram
Міжнародні проєкти
Meta Ads (Facebook, Messenger та Instagram)

LinkedIn

Twitter

Quora

Reddit

TikTok
Дивись також:
На жаль, матеріали доступні лише російською мовою наразі.
У третьому кварталі 2019 року через наш Центр Клієнтів Facebook Ads пройшло 8 мільйонів actions (кліки, залучення до постів, перегляди відео). А через Google Ads — 9 мільйонів кліків.
СКІЛЬКИ ЦЕ КОШТУЄ?
Вартість пакетів не включає
рекламний бюджет Клієнта
Клієнт має повний доступ до акаунтів і платить рекламним системам безпосередньо. Ми не «накручуємо» статистику, бюджети та віддаємо рекламні акаунти наприкінці співпраці без проблем.

Мінімальний контракт — від 3 місяців

Google Ads

від 1200 $ на місяць
Динамічні пошукові кампанії
Кампанії в GDN та Youtube
Пошуковий ремаркетинг
Пошукові кампанії
Базовий ремаркетинг
Кампанії у Google Shopping
Динамічний товарний ремаркетинг
Пошук аудиторій для таргетингу
Оголошення у всіх форматах
Комбінації ремаркетингу
Динамічний товарний ремаркетинг
Оптимізація Facebook Ads
Зв'язок Facebook з Google Analytics
Налаштування Facebook аналітики

Пошукові кампанії

Базовий ремаркетинг

Пошуковий ремаркетинг

Кампанії у Google Shopping

Динамічний товарний ремаркетинг

Динамічні пошукові кампанії

Кампанії в GDN та Youtube

Facebook Ads

від 1200 $ на місяць

Пошук аудиторій для таргетингу

Оголошення у всіх форматах

Налаштування Facebook аналітики

Комбінації ремаркетингу

Динамічний товарний ремаркетинг

Оптимізація Facebook Ads

Зв'язок Facebook з Google Analytics

Базове налаштування Google Analytics

Налаштування алертів про помилки

Перевірка установок Google Analytics

Перевірка коректності поточних установок.
Фільтри, уявлення, правильний збір даних
Налаштування сповіщень про поширені помилки.
Сплеск 404 сторінок, неправильна позначка посилань, обвал або різке зростання pageview та bounce rate

Налаштування аудиторій ремаркетингу

Регулярне коригування ставок

Додавання нових ключових слів, мінус-слів.
Чекліст регулярної оптимізації

Регулярні тести

404-помилка, контроль бюджету, виявлення конфлікту-мінус слів, моніторинг показників якості
Тестирование объявлений, таргетингов и форматов рекламы

Моніторинг KPI облікового запису

Автоматичні перевірки

Регулярна оптимізація облікового запису

Facebook Ads + Google Ads або інші 2-3 канали PPC: від 1600$ на місяць.
Підбір слів, написання оголошень та  розширень
Динамічні пошукові оголошення (DSA)

Вид пошукових оголошень, які автоматично створюються на основі контенту сайту
Відео-кампанії, банерні чи текстові. На тематичних майданчиках за інтересами на нову аудиторію.
Списки ремаркетингу для пошукових оголошень (RLSA)
RLSA допомагають рекламодавцям зв'язуватися з потенційними клієнтами, коли вони пішли з сайту і повернулися до пошуку товару або послуги в Google.
Пошук нових аудиторій для націлення, заснований на Портреті вашого ідеального покупця.
Всі доступні для бізнесу формати реклами: банери, відео, карусель, Facebook Canvas, реклама Messenger і т.д..
Ремаркетинг по комбінаціях аудиторій: аудиторії сайту (комбінації), схожі, email-база (що відписалися, жодного разу не відкрили лист, інші сегменти)
Пікселі, івенти, списки, каталоги, аудиторії
Налаштування товарного каталогу, промітка сайту подіями на Facebook Pixel, налаштування кастомних конверсій
UTM-помітка під Google Analytics, імпорт витрат з Facebook до Google Analytics
Оптимізація за форматами, майданчиками, пристроями, сегментами аудиторії
Пікселі, івенти, списки, каталоги, аудиторії
ПИТАННЯ, ЩО ЧАСТО ЗАДАЮТЬСЯ

Сертифікати
й нагороди

Meta Business Partner. Таких всього ~16 в Україні

eSputnik Partner з 2019 р.

MailChimp Experts з 2010 р.

UpWork Top Rated

#261 в TOP-1000 компаній у світі, 2023 за версією Clutch

TOP Advertising Company в Україні, 2023 за версією Techbehemoths

Клієнти

З 2008 року ми працювали з 263 Клієнтами і допомогли їм зробити інтернет-маркетинг ефективнішим і заробити більше.

Клієнти
ПРО НАС

Чому ми обрали Roman.ua?
Тому що в хорошому сенсі вони задроти.