26 Лютого 2016 5 хв на прочитання

Завдяки Роману я полюбив web-аналітику

Відгук Достана Мішелова, інтернет-маркетолога маркетингової агенції Фабрика клієнтів про курси web-аналітики.

Довідка про компанію

Digital agency
  • Рік заснування2006
  • Кількість проєктів100
  • СфераB2B

У 2015 році пройшов курс Web-аналітика — перезавантаження. Якщо чесно, то ще його не завершив. Але тих знань, які отримав, вистачило для того, щоб отримати позитивні результати і написати цей відгук Романові.

Перед тим, як потрапити на курс, я приблизно півроку активно працював в інтернет-маркетингу — створював лендінги, налаштовував трафік для клієнтських проєктів. До цього я вже мав великий досвід просування в офлайн, тому в інтернет-маркетингу я досить швидко освоївся. Зробив для забудовника комплексний проєкт. Ми отримали хороші результати у продажах.

Налаштування наскрізної аналітики для компанії з довгим циклом виробництва

Настала зимова пауза і я захотів розібратися та проаналізувати, що вже було добре, а що ще можна покращити. Так я зрозумів, що мені потрібно розібратися у web-аналітиці. Згадав про Романа тому, що вже був підписаний на його розсилку і все руки не доходили, щоб перейти від читання листів до застосування на практиці. Самостійно став читати та дивитися розрізнені матеріали у мережі. Так я вирішив, що мені потрібен курс для системних знань з web-аналітики та можливість отримати зворотній зв’язок із проєктами.

Відразу рекомендую йти на курс із реальним проєктом, у якому є хоча б один вид платного трафіку. На початку занять у мене вже було три такі клієнтські проєкти. Для ефективного виконання домашніх завдань та навчання важливо отримати роздаткові матеріали. Організатори їх надсилають на фізичну поштову адресу. Під час відправлення з України в росію вийшла затримка — я не відстежував посилку, вона прийшла на пошту, але повідомлення мені не надійшло. Зрештою вона повернулася назад. Тому матеріали я одержав десь на другий місяць після початку занять. Рекомендую не наступати на мої граблі.

На початку Роман розповідає, як взагалі налаштована робота лічильників на рівні файлів кукі. Це дуже допомагає потім у процесі розуміння того, чому, наприклад, Google Analyics у тому чи іншому випадку видає некоректні дані. Далі багато корисної інформації, що базується на практичному досвіді Романа. Все це мені відразу стало в нагоді при роботі в клієнтських проєктах. Дуже корисні домашні завдання та контрольні роботи – вони стимулюють думати, вникати у те, що вивчив. Мені сподобався не лише рівень знань, а й те, як побудований педагогічний процес.

Якщо у вас немає знань у web-аналітиці, і є вибір, навчатись по безкоштовним відео чи йти на платний курс, то рекомендую другий варіант.

Не хочу переказувати зміст курсу, скажу, що він підходить для тих, хто тільки починає вивчення web-аналітики та має намір за допомогою неї покращити свій сайт та оптимізувати його просування.

Із мінусів:

  • Я проходив курс із відеозаписів. Зазвичай люблю слухати у прискореному темпі. Але у платформі немає такої функції у відеоплеєрі. Доводилося спочатку скачувати, потім уже на комп’ютері слухати.
  • Починаючи з другого домашнього завдання, без роздатки не все зрозуміло. Тому важливо, щоб роздатка приходила якомога раніше і тоді не буде пауз у навчанні.

Як бачите, це все дрібниці. А в іншому лише плюси.

А тепер про результати.

Завдяки Роману я полюбив web-aналітику та почав активно вивчати додаткові матеріали, посилання на які даються у процесі навчання.

Далі більше. Зареєструвався у партнерській програмі Google. Отримав запрошення на очний семінар у сусідньому місті. Поїхав і склав з першої спроби іспит з Google Analytics із досить високим для новачка балом (87% правильних відповідей). Радості не було меж.

Тобі потрібна налаштована web-аналітика?

Ми знаємо як за допомогою якісного аналізу збільшити потік лідів

Потім активно став впроваджувати web-аналітику у всіх своїх проєктах. Із самого початку встановлював лічильники та правильно їх налаштовував. Розмічав весь трафік на сайт utm-мітками як навчав Роман. У результаті отримував масу інсайтів, гіпотез та покращень. Наприклад, в одному з проєктів виявив, що інтернет-трафік дає 70% лідів, а офлайн-реклама, лише 30% при тому, що рекламний бюджет на офлайн-канали вище. В результаті ми оптимізували рекламний бюджет без втрати ефективності. В іншому проєкті ми відмовилися від неефективних рекламних каналів і заощадили близько 30 тис. рублів щомісячних витрат. Клієнтам дуже подобається, коли мої рекомендації ґрунтуються не на суб’єктивній думці, а на точних даних web-аналітики. Плюс надходять звернення від інтернет-магазинів. І завдяки знанням від Романа приношу користь і цій групі клієнтів.

Зараз рухаюся далі і вже впроваджую проєкти із наскрізною web-аналітикою. Клієнти хочуть не тільки знати та покращувати кількість, ціну лідів та джерела їх обігу, їм важливий зв’язок інтернет-просування з продажами та прибутком.

Тому маю намір піти до Романа та підняти свою кваліфікацію як інтернет-маркетолога на курсі “Web-аналітика. Глибинне занурення”.

Рекомендую курс “Web-аналітика. Перезавантаження” всім, хто працює з сайтами та платить за їхнє просування — як підприємцям, так і інтернет-маркетологам.

Достан Мішелов,
інтернет-маркетолог маркетингової агенції Фабрика клієнтов
https://www.facebook.com/dostan.mishelov

Підпишись, щоб не пропустити свіжі матеріали

Нові статті, відео, подкасти про performance-маркетинг, інтернет-бізнес та продуктивність 3-4 рази на місяць. Вже 7977 підписників.

Сертифікати
й нагороди

Meta Business Partner. Таких всього ~16 в Україні

eSputnik Partner з 2019 р.

MailChimp Experts з 2010 р.

UpWork Top Rated

#261 в TOP-1000 компаній у світі, 2023 за версією Clutch

TOP Advertising Company в Україні, 2023 за версією Techbehemoths

Клієнти

З 2008 року ми працювали з 263 Клієнтами і допомогли їм зробити інтернет-маркетинг ефективнішим і заробити більше.

Клієнти
ПРО НАС

Чому ми обрали Roman.ua?
Тому що в хорошому сенсі вони задроти.