Роман виявився більш зрілим і дорослим, ніж багато інших, старших за віком колег
Відгук Катерини Орлової, менеджера з реклами та маркетингу в Plastics-Ukraine про тренінг з інтернет-маркетингу.
Довідка про компанію
- Рік заснування2008
- ГеографіяУкраїна
- СфераB2B, B2C
Я була на тренінгу Романа Рибальченка у центрі Profit, курс інтернет-маркетингу, який тривав 2 місяці та складався з багатьох блоків. Роман за програмою вів SMM та GoogleAnalitycs.
Якщо чесно, спочатку я думала, що Роман це молодий хлопець, який добре знається лише на деяких інструментах інтернет-маркетингу, не більше. Молодий хлопець, 22 роки, мало віриться у великий досвід.
Але я помилялася. Це був єдиний тренер з усього курсу, який:
1. дав та розповів більше, ніж вимагала програма.
2. показав не тільки професіоналізм інтернет-маркетолога, але і хорошого спікера та тренера. Представився, розповів «чому саме він», роздав візитки (скажете нісенітниця – іноді ти хочеш продовжити співпрацювати з людиною, а вона не може залишити тобі навіть свої контакти…), стежив за таймінгом, грамотно говорив та відчував аудиторію.
Роман виявився більш зрілим і дорослим, ніж багато інших старших його за віком колег
Катерина Орлова,
менеджер з реклами та маркетингу у Plastics-Ukraine.