14 Вересня 2016 2 хв на прочитання

На курсі сподобався зворотній зв’язок до кожного уроку

Відгук Сергія Данильченка, приватного підприємця, про промо курс.

Насправді я був тільки на безкоштовному промо курсі. І це був поштовх до самостійного вивчення питання.

На курсі сподобався зворотній зв’язок до кожного уроку. У мене інтернет-магазин шин і курс саме проходив в несезон. Проте отримав відгук від потенційних клієнтів. Також провів розсилку по партнерській базі (co-branding), ось тут результат був набагато цікавішим — отримав кілька заявок від корпоративних клієнтів.

Також було розпочато збирання email адрес на сайті стоматологічного кабінету моїх родичів. Тут також було проведено кілька тематичних розсилок та акцій. У випадку зі стоматологією аудиторія була дуже невеликою і взаємодіяла досить слабо. Але це було, доки ми не запропонували абсолютно безкоштовну послугу на честь дня Святого Миколая.

Завдяки цій акції нам вдалося конвертувати 30% безкоштовних відвідувачів у постійних клієнтів та зібрати досить велику кількість відгуків у Google maps, що збільшило довіру інтернет аудиторії.

Хочеш провести аудит e-mail маркетингу?

Ми з досвіду знаємо, як провести його по-справжньому ефективно.

Сергій Данильченко,
приватний підприємець Domkoles
https://www.facebook.com/sergiodanile

Підпишись, щоб не пропустити свіжі матеріали

Нові статті, відео, подкасти про performance-маркетинг, інтернет-бізнес та продуктивність 3-4 рази на місяць. Вже 8020 підписників.

Сертифікати
й нагороди

Google Analytics Individual Qualified з 2009 р.

Meta Business Partner. Таких всього ~16 в Україні

eSputnik Partner з 2019 р.

MailChimp Experts з 2010 р.

UpWork Top Rated

#261 в TOP-1000 компаній у світі, 2023 за версією Clutch

TOP Advertising Company в Україні, 2023 за версією Techbehemoths

Клієнти

З 2008 року ми працювали з 263 Клієнтами і допомогли їм зробити інтернет-маркетинг ефективнішим і заробити більше.

Клієнти
ПРО НАС

Чому ми обрали Roman.ua?
Тому що в хорошому сенсі вони задроти.