Нещодавно виникла потреба провести поглиблений тренінг по методах просування інтернет-магазинів для працівників групи Aegis Media/GMG. Для проведення тренінгу ми прийняли рішення запросити зовнішнього спеціаліста – Романа Рибальченка.
Роман є визнаним спеціалістом в сфері веб-аналітики та просуванні об’єктів інтернет-торгівлі, має обширний практичний досвід в даних сферах, і саме це було основною причиною нашого вибору.
Тренінг був надзвичайно корисним для нас. Ми отримали вичерпні відповіді на запитання:
• Які рекламні канали краще використовувати для просування об’єктів інтернет-торгівлі?
• Які переваги та загрози існують при використанні SEO оптимізації для просування інтернет-магазинів?
• Які варіанти структурування рекламних аккаунтів в Google Adwords є найбільш оптимальними?
• Як отримати максимум ефективності від використання E-commerce в Google Analytics.
Крім того, ми отримали ряд цінних практичних порад на основі даних реальних кампаній.
Я із задоволенням рекомендую Романа Рибальченка як бізнес-тренера і за необхідності обов’язково звернусь до нього ще раз.
Дмитрий Мелинишын, руководитель отдела контекстной рекламы Adpro