Ми запросили Романа на внутрішній корпоративний тренінг з Google Analytics для вирішення двох груп завдань:
— Розібратися та фіналізувати наші знання щодо коректного відслідковування і зв’язування рекламних кампаній з системою Google Analytics
— Розібрати реальний кейс щодо правильного налаштування Google Analytics для дослідницьких цілей: сегментація користувачів та їх поведінки на сайті.
Роман виправдав всі наші очікування. Наша команда стала значно впевненіше користуватися можливостями Google Analytics і ми також завдяки рекомендаціям Романа успішно провели дослідження для нашого клієнта.
Крім корпоративного тренінгу не один раз мав змогу слухати доповіді Романа на семінарах/конференціях і з певненістю рекомендую Романа як тренера/консультанта як для специфічних завдань щодо веб-аналітики так і для ввідних курсів.
Роман Гаврыш, управляющий партнер Brainberry